Tidlig ul

Så fint! Og herlig med noen ekstra
"gratisdager" å plusse på tellinga
:)

Ikke verst ;) greit det da!

Så herlig:) Gratulerer:)

Hadde ikke blitt skuffa om det skjedde med meg, akkurat ;) men det er nokså usannsynlig

Hehe, jeg har jo allerede vært på tidlig ul :) så mine beregninger er ganske korrekte! Blir spennende å se på oul om leeenge

:) Jeg har blitt flyttet frem og tilbake et par ganger nå.. men kun 2-3 dager av gangen da :)
Gratulerer :)

Tror selv at jeg har termin 24. august. Legen mente livmora kjentes større ut enn som så, dermed er jeg ekstra spent nå før ul, førstkommende tirsdag :)

Så heldig du er da! :) Jeg vil og bli flyttet den veien.. ;)

Er det noen spesiell grunn til at dere har tatt tidlig ultralyd?
Jeg tok tidlig ul sist jeg var gravid for jeg hadde en liten blødning i uke 12..det endte med flere ukers mareritt fordi de mente at baby var så syk at det var 80% sjans for at han ville dø i svangerskapet...så skulle vi søke om sein abort siden oddsene var så dårlig, men da hadde en professor sett bildene og mente det var 50/50% sjans for overlevelse...så da ble det tatt prøve fra morkaken for så og vente i et par uker til og få vite at det mest sannsynlig ville være et friskt barn...
Da vi kom til ordinær ultralyd i uke 18 var han helt frisk...
Tør ikke tenke på hvordan ting hadde blitt om denne professoren ikke kom og så på bildene mine den gangen....

Jeg vet ikke om man kan be om at de ikke kommenterer om barnet ser friskt ut eller ikke ved 12 uker? Hvis man ikke vil vite det da. Jeg tar ultralyd ved rundt 12 uker fordi jeg vil vite hvis det er noe galt i alle fall (nakkefold og det hele), men tror kanskje de fleste ikke vil det (i alle fall ikke nakkefold).

Back
Topp