Tidlig UL

a1989

Glad i forumet
Flere som har bestillt tidlig ul? Jeg skal om 2 uker er da 7+4

Jeg tenkte å ta en hos legen min om ei måned eller noe. Rundt 8-9 uker iallfall.
Pleier å få noen til pga mine MA.

Har ikke bestilt enda. Men var på tidlig ul med tuppa. Så føler vi ikke kan gjøre forskjell. :) men skal ikke bestille enda.

Har bestilt tidlig UL i dag :) Skal neste tirsdag og er da i uke 6+6. Må sjekke at alt er bra - litt engstelig.

Skal alle på tidlig ul?? :D Jeg og vil, men det er jo kjempedyrt :S Det er kjekkere å bruke pengene på 3d Ul tenker jeg :) Vi får se om jeg klarer å vente ! :)

Jeg må på tidlig og 3D jeg :-) hehe går ikke slappet av uten :-)

Skal alle på tidlig ul?? :D Jeg og vil, men det er jo kjempedyrt :S Det er kjekkere å bruke pengene på 3d Ul tenker jeg :) Vi får se om jeg klarer å vente ! :)
Må jo ha 3D også såklart :) det glemte jeg å skrive. Blir fort 1100,- pr besøk + bilder. Godt vi har en solid sparekonto til junior :p

Jeg har en lege som har en gammel UL-apparat, så hun tar det standard hos alle på første kontrollen.
Og så er jeg så *heldig* å få flere fordi jeg har mistet før......

Skal 12.sept. er da 5+6. spent på om vi ser noe da..
Tipper jeg får jevnlig UL, en gang i uka eller annen hver uke frem til uke 12 :-)

Jeg vil nok bestille men ikke før i uke 12. Synes ikke det er no vits nå når du ikke ser så mye :-)

Back
Topp