Tidlig UL

Novemberfrø❤️

Forelsket i forumet
Igård var jeg på tidlig UL der fikk vi se en liten bolle med et nydelig bankende hjerte :D Krysser fingrene for at jordmora har rett og sa at hun er 90% sikker på at dette vil gå bra.

Gikk derifra veldig nervøs mange tanker på at nå skal vi få vårt andre barn =O spent og nervøs!
^^ jeg hadde nøyaktig riktig i forhold til antall dager og uker på vei og termin (6+6 og termin 5 April.) (er 7uker nå idag da :D)
Er gjerne ikke så rart jeg har riktig på en prikk når man nesten kan stille klokka etter syklusen min :P

Så koselig med bankende hjerte :) Må være en deilig følelse :)

Hærlig med bankende hjerte, ser frem til det er vår tur.
Har ikke fått innkalling til tidlig ul enda, blir sikkert om noen uker.
Blir nervepirrende også, men håper det skal gå fint, blir litt mer virkelig da :)

Så spennende. Jeg skal på tidlig ul førstkommende mandag.. Da skal jeg i utgangspunktet være 7+2. Håper å se ett bankende hjerte der! :)

Skal på ul til uka vi også, håper på et bankende hjerte. Vi reiser snart til syden, så håper på gode nyheter og ta med på ferie :) <3

Skal på ul til uka vi også, håper på et bankende hjerte. Vi reiser snart til syden, så håper på gode nyheter og ta med på ferie :) <3 mens termin en dag etter deg

Hehe, jeg kan også stille klokka etter syklusen min, men jaggu ble jeg satt tilbake over en uke. I følge syklusen testa jeg da positivt i uke 2+6, såeh... :P Legen sa "jeg ser noe bittelite som blinker, så det betyr at hjertet slår men du er max 6 uker på vei,kanskje et par dager mindre." I følge menstermin skulle jeg ha vært 7+2 ... :P

Back
Topp