Tidlig ul

mamma2012<3

Forumet er livet
Februar 2014 - Skjult forum
Nå ser jeg at ganske mange har vært på tidlig ul. Så da lurer jeg på om dere har merket ubehag eller lignende etterpå. Selv har jeg hatt en liten blødning etter tidlig ul i går. Kjenner hodet ikke klarer å legge det helt fra seg. .. Noen andre som har opplevd lignende?

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Har vært på tidlig ul, men ikke hatt blødning dessverre;( hvis ikke det er mye er det nok ikke farlig

Jenta mi født 17.07.07❤
Venter nr 2 13. Februar 2014❤

Det er helt normalt med blødning etter tidlig ul.. Innvending ul, sant?
Jeg visste ikke hvor langt jeg var på vei med min første siden jeg hadde hatt en sa og ingen mens i mellom, da fikk jeg tidlig ul for å sjekke hvor langt jeg var på vei.. Legen sa da at det kunne komme litt småblødninger etterpå siden blodkar o.l er så skjøre under en graviditet. Så jeg spottet litt i en dag å to så var det over...
Detsamme kan jo skje etter sex også ;)
Så sant du ikke har smerter og/eller blødningen blir kraftigere er det nok ingen grunn til bekymring ;)

Det er helt normalt med blødning etter tidlig ul.. Innvending ul, sant?
Jeg visste ikke hvor langt jeg var på vei med min første siden jeg hadde hatt en sa og ingen mens i mellom, da fikk jeg tidlig ul for å sjekke hvor langt jeg var på vei.. Legen sa da at det kunne komme litt småblødninger etterpå siden blodkar o.l er så skjøre under en graviditet. Så jeg spottet litt i en dag å to så var det over...
Detsamme kan jo skje etter sex også ;)
Så sant du ikke har smerter og/eller blødningen blir kraftigere er det nok ingen grunn til bekymring ;)

Er nok ingen grunn til bekymring, har ingen smerter. Men denne bekymringen hadde jeg glemt siden sist, kanskje det også er et graviditetssymptom :p

Er nok ingen grunn til bekymring, har ingen smerter. Men denne bekymringen hadde jeg glemt siden sist, kanskje det også er et graviditetssymptom :p

Så bra du ikke har smerter :D
Hehe, det er mye man glemmer.. Men så er det litt skummelt når man er oppi det selv, er lettere å tenke positivt og logisk fra utsiden ;).. Å ja, man blir vel litt ekstra bekymra når man går gravid - jeg blir i hvertfall det ! :p

Back
Topp