Tidlig UL

mamma_til_3

<3 Desemberhemlighet <3
VIP
Skal du på tidlig UL? Blir du henvist eller bestiller du selv? Når er det vanlig å ha tidlig UL?
 
Jeg skal...Tar det privat, så bestiller selv :) Tenkte uke 8, for å se hjerteaktivitet, deretter rundt uke 13 for å se at alt er som det skal.
 
Var i ca uke 12 med første, så hvis spiren holder seg på plass tar jeg privat i ca uke 12 denne gangen også :)
 
Har ingen planer om det, kommer til å vente til ordinær UL. Satser på at alt er som det skal:)
 
Jeg klarer ikke å satse på at alt er som det skal, da jeg i august i fjor tok en ultralyd i uke 11 som viste et embryo som hadde vært dødt leeenge. Skikkelig skipt å finne det ut så "seint".

Så kommer nok til å ta en tidlig UL når det er hjerteaktivitet (uke 7/8)....
 
Det skjønner jeg veldig godt. Jeg har vært gravid en gang, og det gikk helt bra, det er nok derfor jeg går ut ifra at alt er som det skal denne gangen også. Jeg hadde nok vært nervøs hvis jeg hadde opplevd MA eller SA tidligere. Hadde sikkert tatt UL jeg også da. Det viktigste er jo at man føler seg trygg, hvertfall så godt det lar seg gjøre.
 
Legen har sendt henvisning i dag, så skal få time når jeg er 6-7 uker på vei :) Det er hovedsakelig for å se at det sitter i livmoren denne gangen, og ikke i egglederen som sist..
 
Back
Topp