Tidlig ul :)

mammatilM&L

Elsker forumet
I går kom gubben inn med posten, å jeg hadde fått brev fra st.Olav. Var spent når jeg åpna, avslag eller ikke? Hadde fått time 17.01.13 kl 13.30. Bare et problem, kl var allerede 13.25 da jeg leste brevet, og det tar 3,5time å kjøre til st.Olav, så ble vanskelig ja :/
Ringte det nr som sto på arket med det samme, og traff på ei utrolig snill dama som sa "ja, vi lurte på om du rakk å komme i dag" Fikk ny time på tirsdag 22.01 kl 10.30 Er såååå spent på om det er liv der inne :)
Det som er dumt er at gubben skal på nevrosenteret kl 11 samma dag, så han får desverre ikke til å være med inn :( Å ha med seg en aktiv 1åring på ul alene kan bli litt utfordrende.. Noen som har gjort det før? Han like IKKE å sitte i vogna å ikke få oppmerksomhet!!
Håper mamman min kan bli med å passe på han :) Har dere hatt med mor på tidlig ul, er det en lur eller dum ide?

Vi hadde med svigermor på olu sist, men da hadde vi ikke jo smått :P
Og min mamma var med på 3D ul :P

Vi å hadde med svigermor på ul sist ! Jeg å lurer på ossen det skal gå når jeg skal ha med min 1åring på kontroll han å hater å sitte i vogna å springer rundt overalt :P gruer meg litt håper på at han sover mens vi er der ;)

Er akkurat det mini liker best her og, å springe rundt å ta på alt!! Har ikke noe håp om at han sovner jeg, for vet at han ikke kommer til å gjøre det, er ALT for nyshærrig :P hehe.. Snakket med mamma i ettermiddag, og hun ville gjærne være med å passe gutten, men har ikke sagt at hun får bli med inn enda :P Hun tar nok ikke det for en selfølge :P Håper hun blir glad når hun får være med inn da :) Å håper så inderlig at den lille har et bankende hjerte :)

hehe nei selsvsakt vil de ikke sove når det skjer noe spennende er litt redd for å sleppe han ned alene han er ganske rask på og rive ned ting litt angst for at han skal klare å ødldgge noe ;P neida vi må tenke at de kommer til å gå kjempe bra! kan tenke meg at mamman din blir glad når hun får bli med inn! her så tar dem det åsom en selvfølge at dem skal bli med litt irriterans av å til ;P masse lykke til å håper du får se et dunkende hjerte!! ;)

ville ikke hatt med en 1 åring inn til ul,for da blir fokuset på han hvis han plutselig får et raserianfall pga manglende oppmerksomhet... kan ikke bestemor passe barnet utenfor istedet da?

hehe nei selsvsakt vil de ikke sove når det skjer noe spennende er litt redd for å sleppe han ned alene han er ganske rask på og rive ned ting litt angst for at han skal klare å ødldgge noe ;P neida vi må tenke at de kommer til å gå kjempe bra! kan tenke meg at mamman din blir glad når hun får bli med inn! her så tar dem det åsom en selvfølge at dem skal bli med litt irriterans av å til ;P masse lykke til å håper du får se et dunkende hjerte!! ;)

Får håpe det går bra ja :) Mamma ble helt overraska, hun trodde hun skulle sitte på venterommet å vente. Gleder seg til å være med inn da :)
Håper jeg også, er jo alltid litt bekymret, men må prøve å være positiv å tenke at alt er bare bra inni der. Ønsker ikke å være alene på ul om det skal være dårlig nyheter å få, så da er det godt å ha en trygg hand å holde i :)

ville ikke hatt med en 1 åring inn til ul,for da blir fokuset på han hvis han plutselig får et raserianfall pga manglende oppmerksomhet... kan ikke bestemor passe barnet utenfor istedet da?

Han får ALDRI raseriannfall, vertfall aldri opplevd det. Han blir bare lett utålmodig av å sitte i vogn å kan lett sutre å skrike, å det ønsker jeg ikke at han skal gjøre under ul.. Mamma skal være med å holde meg i handa hun :)

Men dere. En ting jeg lurte på.. Om dere er kjent med St.Olav. For når jeg var på innvendig ul sist, så var dette i 1.etg, men nå skal jeg i 5.etg, å der tar de vell bare utvendig ul?? Eller er det en "fare" for at jeg skal ta innveldig ul? På tirsdag er jeg ca 10+1 uker gravid.

Jeg har vært å tatt både innvendig og utvendig UL i 5.etg.. De har begge deler på samme rom på noen av rommene, det er ikke i den samme fløya som ordinær UL, men på andre sida ;) men samme vennterom :) Håper alt står bra til :)

I går kom gubben inn med posten, å jeg hadde fått brev fra st.Olav. Var spent når jeg åpna, avslag eller ikke? Hadde fått time 17.01.13 kl 13.30. Bare et problem, kl var allerede 13.25 da jeg leste brevet, og det tar 3,5time å kjøre til st.Olav, så ble vanskelig ja :/
Ringte det nr som sto på arket med det samme, og traff på ei utrolig snill dama som sa "ja, vi lurte på om du rakk å komme i dag" Fikk ny time på tirsdag 22.01 kl 10.30 Er såååå spent på om det er liv der inne :)
Det som er dumt er at gubben skal på nevrosenteret kl 11 samma dag, så han får desverre ikke til å være med inn :( Å ha med seg en aktiv 1åring på ul alene kan bli litt utfordrende.. Noen som har gjort det før? Han like IKKE å sitte i vogna å ikke få oppmerksomhet!!
Håper mamman min kan bli med å passe på han :) Har dere hatt med mor på tidlig ul, er det en lur eller dum ide?

så spennende at du fikk tidlig ul, og godt å høre at du fikk ny time:)
synd mannen din ikke får vært med da, men hvis det er noe trøst å rekker ikke i min det heller, når jeg skal på ul i uke 12 den 25:) hehe.

håper mammaen din får passet gutten din da, så du får kost deg på ul, og spurt om det du trenger å spørre om:)
masse lykketil! hold oss oppdatert:D:D

Jeg har vært å tatt både innvendig og utvendig UL i 5.etg.. De har begge deler på samme rom på noen av rommene, det er ikke i den samme fløya som ordinær UL, men på andre sida ;) men samme vennterom :) Håper alt står bra til :)

Å ja.. Kanskje ikke like morsomt å ha med mamma på innvendig ul.. Lab 1, sier det deg noe ?

så spennende at du fikk tidlig ul, og godt å høre at du fikk ny time:)
synd mannen din ikke får vært med da, men hvis det er noe trøst å rekker ikke i min det heller, når jeg skal på ul i uke 12 den 25:) hehe.

håper mammaen din får passet gutten din da, så du får kost deg på ul, og spurt om det du trenger å spørre om:)
masse lykketil! hold oss oppdatert:D:D

Vi kan vell ikke forvente at det skal passe hver gang :P
Hun skal passe han ja, så da får jeg konsentrert meg om ul :)

Vi kan vell ikke forvente at det skal passe hver gang :p
Hun skal passe han ja, så da får jeg konsentrert meg om ul :)

hehehe, nei var det da:) men på ordinær ul skal han være med da :)
så bra, er litt godt å vite at man slepper å stresse fordi man har en til som ikke har like ro i kroppen :P

Å ja.. Kanskje ikke like morsomt å ha med mamma på innvendig ul.. Lab 1, sier det deg noe ?

nei, vart sånn hastverk UL på mæ den gangen 7h.. men dæm kan del av rommet i 2 med forheng ;)

hehehe, nei var det da:) men på ordinær ul skal han være med da :)
så bra, er litt godt å vite at man slepper å stresse fordi man har en til som ikke har like ro i kroppen :p

Håper han får til å bli med på oul her og, men det er nok en stund til. Har ikke fått time der enda..

:) du må ha lykke te, og håpe alt står bra til inni der den gangen her :)

Back
Topp