Tidlig UL

januarbaby2010og sommerbaby201

Første møte med forumet
Noen andre som har bestilt time til tidlig ultralyd? Jeg har bestilt time den 4.des., da er jeg 9+2 :) Sist jeg var gravid (2009), var. Jeg på tidlig UL i uke 9+3, og det var fantastisk! Klarer ikke vente helt til uke 18-19..! :p Dessuten er jo ikke første kontroll før i uke 12, og dette synes jeg rett og slett er utrolig sent.. Vil se at ting er som de skal før den tid! Noen flere?
 
Jeg har bestilt ul til uke 6 også skal vi sette ny ul da til ca uke 10-12 -om alt viser seg å være fint :)
 
Jeg tok ikke før 11+4 sist, men da var jeg hos legen før det og hun hørte hjerteslag. Så da ventet jeg så jeg kunne få litt mer svar ang ryggmargsbrokk, hareskår, diagnoser :)
 
Bor på en liten plass, med fødestue i nabokommunen. Så er det ei JM i hele regionen her, så hun ordner som regel tidlig UL til alle som blir gravide. Skal ta kontakt med henne over helgen, så håper på en tidlig UL i uke 7/8 :)
 
Bor på en liten plass, med fødestue i nabokommunen. Så er det ei JM i hele regionen her, så hun ordner som regel tidlig UL til alle som blir gravide. Skal ta kontakt med henne over helgen, så håper på en tidlig UL i uke 7/8 :)
 
Tenker å bestille i nov/des. Ca 9 uker da, tørr ikke ringe før da.. Er litt tilbakeholden ennå, selv om jeg er optimistisk på at alt går bra :)
 
Har ikke bestilt enda, men skal gjøre det. Tenker romjulen er bra, da er jeg 11/12 uker på vei :)
 
Back
Topp