Tidlig ul

Tingeling87

Forelsket i forumet
Flere som skal på det? Jeg skal i uke 8(23juli) :-) jeg hadde en ma i 2010 så jeg klarer ikke slappe av før jeg ser et lite hjerte som slår :-)
 
Jeg skal,hadde også en MA for noen mnd siden,da er det betryggende å se hjerteslag.

Gratulerer med spire i magen :)
 
Så trist:-( det betyr mye å se et lite hjerte da! Skal du privat? Eller får du det gratis ?
 
Vi skal på ul i uke 10-11 :) har ikke bestilt enda.. Har også hatt en MA. Ble oppdaget i uke 13+2.. fosteret ble målt til 9 uker så jeg skal ha ul etter det for å være sikker :)
 
har bestilt time neste uke (7+0) -vil gjerne se et lite bankende hjerte! 
 


Tingeling87 skrev:
Så trist:-( det betyr mye å se et lite hjerte da! Skal du privat? Eller får du det gratis ?



jeg får det dekket,trodde jeg måtte betale det selv,men legen min mente at det skulle hun fikse :)
 
Mista i uke 12 sist så jeg vil veldig gjærne på tidlig ul om det viser seg en positiv test her.. Hører først med legen om jeg får det dekket hvis ikke går jeg privat.. Er værdt hver krone:):)
 
Skal på tidlig ultralyd den 27/7, då er jeg i uke 7+3....

Har vært gjennom ivf, og får dekket denne ultralyden. Tar den privat.
 
Skal på ul 26 juli er da 9+1, gjør det privat,  men får det dekket på grunn av at jeg siste året har hatt 1 ma og 3 spontanaborter....
 
Jeg skal på tidlig UL 23 Juli, er da ca 6+5 på vei, har hatt prøverør - fryseforsøk, så får det gratis og det ble anbefalt å gjøre det i den uken.
 
Gleder meg til å få det bekrefetet av noen andre enn graviditetstestene også. Det hele har på en måte ikke gått opp for meg enda - er liksom i en tåkeverden akkurat nå!!!
 


MBN skrev:
Jeg skal på tidlig UL 23 Juli, er da ca 6+5 på vei, har hatt prøverør - fryseforsøk, så får det gratis og det ble anbefalt å gjøre det i den uken.
 
Gleder meg til å få det bekrefetet av noen andre enn graviditetstestene også. Det hele har på en måte ikke gått opp for meg enda - er liksom i en tåkeverden akkurat nå!!!


Men så gøy da!Gratulerer så mye,så gøy å se dere som trenger litt hjelp lykkes!!!!!Det unner jeg dere!:)
 
har ikke bestillt enda, men skal ha en i uke 11-12
 
får en sniktitt på første legekontroll i starten av august :D
 
Har bestilt time om 2 uker :) Er da ca. 7+5 :) Blir en til i uke 12-13 tenker jeg.
 
Jeg var på tidlig ul i uke 7, da så jeg det lille hjertet slå :):)
Men pga 4 sa, så valgte jeg å ta en ultralyd til så fort jeg bikket 12 uker :)
Det var kjempe stas! Så lille nurket hoppe rundt inni der :):) Gikk privat begge gangene,
og det var verdt det! Er nå 13 uker og vi gleder oss! :)
 


Within skrev:


MBN skrev:
Jeg skal på tidlig UL 23 Juli, er da ca 6+5 på vei, har hatt prøverør - fryseforsøk, så får det gratis og det ble anbefalt å gjøre det i den uken.
 
Gleder meg til å få det bekrefetet av noen andre enn graviditetstestene også. Det hele har på en måte ikke gått opp for meg enda - er liksom i en tåkeverden akkurat nå!!!


Men så gøy da!Gratulerer så mye,så gøy å se dere som trenger litt hjelp lykkes!!!!!Det unner jeg dere!:)



Tusen takk for det, har vært et ganske tøft år med alle hormonsprøytene, så er deilig med de naturlige hormonene nå - gleder meg til UL :-)
Ønsker deg også masse lykke til nå!!
 


MBN skrev:


Within skrev:


MBN skrev:
Jeg skal på tidlig UL 23 Juli, er da ca 6+5 på vei, har hatt prøverør - fryseforsøk, så får det gratis og det ble anbefalt å gjøre det i den uken.
 
Gleder meg til å få det bekrefetet av noen andre enn graviditetstestene også. Det hele har på en måte ikke gått opp for meg enda - er liksom i en tåkeverden akkurat nå!!!


Men så gøy da!Gratulerer så mye,så gøy å se dere som trenger litt hjelp lykkes!!!!!Det unner jeg dere!:)



Tusen takk for det, har vært et ganske tøft år med alle hormonsprøytene, så er deilig med de naturlige hormonene nå - gleder meg til UL :-)
Ønsker deg også masse lykke til nå!!


Ja,nå skal det gå rette veien for oss alle syns æ :) Takk,det samme til deg,blir spennende å følge deg videre :)
 
Jeg skal også :) Dagen etter deg faktisk, og samme årsak som deg :) Gleder meg! Og gruer meg litt :-/
 
Vi drar på ferie 12 august, så tenkte å bestille en time før det :) så uke 10++ :) gleder meg til å se turnende baby :)
 
Jepp! Har bestilt neste uke!! :)
 
Back
Topp