Tidlig UL

nadjaah

Gift med forumet
hvor mange skal ta det?
jeg har bestilt til når jeg er uke 12

Jeg skal ha ca hver 14 dag. Men hvis du "bare" skal ha en tidlig ul, så er uke 12 absolutt en finfin uke å ta den i :) 

Æ trur æ får tidlig ul når æ ska t legen 18 juni, e da 12+1 :)

Jeg var på UL i uke 7, ble henvist av legen. og fikk der tilbud om ny i uke 12 dersom jeg ønsket det, uten noen spesiell grunn. :) Og det takket jeg selvsagt ja til. 

Jeg hadde på tirsdag. Det er vanlig prosedyre ved prøverørsforsøk.
Jeg skal også ha en om 2 uker, da legen mente jeg kunne ta en til for sikkerhetsskyld. Bare glad for å se spira en gang til jeg 
Så blir det nok ikke noe mer før ordinær UL.

Jeg skal også ha en når jeg er 12 uker, Som er om 2 uker. Er kjempe spent.

Jeg har hatt to, hadde ikke peiling på hvor langt jeg var på vei. Den første kunne han kun se at jeg var gravid, men ikke noe mer...så var tilbake to uker etterpå og da så vi et lite hjerte, og han mente jeg var 7uker. Skal om ei uke igjen, ville ha en før uke 12.
Har fastlege med ul, så betaler ikke noe.

eg har hatt to, og skal ha en til før den ordinære..
Eg har fått det på grunn av at eg har mistet tidligere. Ble henvist av fastlegen min som har følgt meg gjennom spontan abortene og bortgangen av engelen min.

Jeg tok i uke 7.Nå får jeg også i uke 12+1 pga jeg skal ta duotest.Uke 12 er jo en fin uke å ta UL da har det blitt en ordentlig baby som du ser.Da jeg var der sist var det en liten prikk med bankende hjerte.Blir veldig spennende å se en liten sprellende baby :)

Back
Topp