Tidlig ul

Skal ha ul annenhver uke fram til uke 15 pga risikosvangerskap.. :)

Jeg skal på ordinær ul 7.august. Ser ikke noe poeng for min del å ta ul før det, men skjønner veldig godt dere som har mistet og/eller har behov for ekstra oppfølging. Kjempebra at dere blir tatt vare på!!

jeg kommer til å få tilbud om tidlig UL fordi jeg ikke aner hvor langt jeg er på vei, og fordi jeg har 3 SA bak meg det siste året.

CasiopeiA skrev:
Jeg skal på ordinær ul 7.august. Ser ikke noe poeng for min del å ta ul før det, men skjønner veldig godt dere som har mistet og/eller har behov for ekstra oppfølging. Kjempebra at dere blir tatt vare på!!

Åj, fått time til O.UL allerede ja? Ikke verst!

Gler mæ masse t å sjå den bittelille babyn  (Synes itj foster høres nå særlig ut æ...)

Jeg skal bare ha den ordinære, håper jeg. ;-) Ellers gleder jeg meg est til å høre hjertelyden, men det er jo en stund til. Av en eller annen grunn syns jeg det er sterkere.

Jeg skal ha første UL i uke 8. Vi har IVF baby og da får man automatisk tidlige ultralyder. Godt de passer på oss

jeg ringte i går å bestilte time hos gynekologen min  Han tar alltid innvending ultralyd, for å bekrefte svangerskapet. Så da er jeg 7 + 3. 

Jeg har fått time hos en privat jordmor tirsdag 22/5. Da er jeg 8+2. Har valgt å bestille den timen da jeg hadde litt småblødning i helgen og for å se at hjertet slår. Er så innmari kvalm og dårlig nå så håper også det er litt lettere å "takle" kvalmen når jeg har fått bekreftet at det faktisk er noe inni der :)

Skall till JM 24.mai - då tar vi UL också, och jag är då ca 7+3.
Sist gång miste vi i vecka 11, men fann inte ut av det förrän i vecka 14...
Tänker att jag tar ett i vecka 12-13 också, bara för att vara säker!

IngiManathingi skrev:

CasiopeiA skrev:

Åj, fått time til O.UL allerede ja? Ikke verst!

Ja, ble litt overrasket når jeg fikk brev i postkassa. Skulle ta CT av bihulene men måtte ringe og avlyse pga graviditet. Når jeg var innom legen med sønnen min gratulerte hun meg med graviditeten og spurte om ikke jeg bare ville ta alle blodprøvene med en gang. Så da gjorde jeg det og da ha rhun tydeligvis allerede henvist meg.

Føler datoen er lang inn i evigheten men håper sommeren blir varm og god og går fort;*)

Jeg var på i dag, og skal til uka igjen.

Siden jeg har habituell abort og protein s mangel. Blir det ul på meg hver 14 dag en lang periode :))

Back
Topp