Tidlig ul

Tuppeline

Forumet er livet
VIP
Augustmødrene 2014
Æ veit æ har spurt før,men kor mang har vært eller ska på tidlig ul?
Æ ska på privat ul 22 juni, e da 13 uka på vei

Skal bestille etterpå, tenkte å ya når jeg er rundt 13 uker, men kanskje og en rundt uke 7, bare for å se at det er liv =)

Jeg skal 25.mai. Da er jeg 7+4 forhåpentligvis...

Synes det e lenge å vente til O UL, så sku gjerne vært om noen uker bare for å sjekke at hjertet banker og sånn!
Men tror jeg venter til august jeg:) Skal beholde uansett hva som måtte vise seg å være galt så er jo bare for bekreftelsens del eventuelt!

Æ ska t legen i neste uke å får muligens en ul da, æ ska sei at æ e usikker på termin å har hatt litt blødninga å regne me æ får en ul da Vess aillt sjer bra ut da,så ska æ revurder ul 22 juni ;)

Nyttårsspire skrev:
Jeg har en ul imorgen og en neste uke:) regner med det blir mange flere!

E d på grunn av ekstra oppfølging? :)

Jeg har en time i slutten av juni. Ca 10-11 uker på vei da. Er jo bare for gøy! Var det med nr 1 også. Og det var en helt spesiell opplevelse. Mannen skal også med, så godt for han også å se den lille så tidlig :-) ellers hadde det jo bare vært jeg som føler meg gravid ;-)

Fastlegen min har ul, så jeg fikk på fredag. Så ikke så mye annet enn at jeg var gravid da...tok utvendig og så er det tidlig ennå. Skal tilbake torsdag i neste uke, da skal jeg få ny.
Sist graviditet fikk jeg mange

jc skrev:
Fastlegen min har ul, så jeg fikk på fredag. Så ikke så mye annet enn at jeg var gravid da...tok utvendig og så er det tidlig ennå. Skal tilbake torsdag i neste uke, da skal jeg få ny.

Heldig du e

Tuppeline skrev:

jc skrev:

Heldig du e

æ veit

Jeg skal den 29. mai. Da er jeg i uke 7. Så blir det annenhver  uke tenker jeg en stund fremover. Sist hadde jeg i uke 7, 8 og 9. Og det var i uke 9 hjerte hadde sluttet å slå. Føler det holder med annenhver uke. 

jc skrev:

Tuppeline skrev:

jc skrev:

Heldig du e

æ veit

Æ har hørt rykter om at legen min å har ul,så kanskje æ e like heldig

*ønskergullnr2* skrev:
Jeg skal den 29. mai. Da er jeg i uke 7. Så blir det annenhver  uke tenker jeg en stund fremover. Sist hadde jeg i uke 7, 8 og 9. Og det var i uke 9 hjerte hadde sluttet å slå. Føler det holder med annenhver uke. 

Godt at du får ekstra oppfølging gangen her da

Ja, vi har fått tre syke barn, ett av dem levde kun 36 timer. Så derfor får vi veldig god oppfølging nå! Men skulle selfølgelig ønske at ting var normalt og vi ikke hadde grunn til ekstra oppfølging.

Jeg har fått henvisning til tidlig ul neste uke pga blødninger. Ikke store, men litt hver dag. Da er jeg ca 6 uker på vei. Går rundt og engster meg konstant. Håper så indelig alt går bra, og at det er helt ubetydelige blødninger, men har hatt de en uke nå, uten noen smerter. Det må vel være et godt tegn?

Nyttårsspire skrev:
Ja, vi har fått tre syke barn, ett av dem levde kun 36 timer. Så derfor får vi veldig god oppfølging nå! Men skulle selfølgelig ønske at ting var normalt og vi ikke hadde grunn til ekstra oppfølging.

Da kainn æ godt forstå at du får ekstra oppfølging :) Skjønne godt at du skoill ønsk at alt va normalt ja :) Vi får krysse fingran for at aillt går fint gangen her

Skal på UL nå på fredag 18 mai. Da er jeg forhåpentligvis 7+1.

Dette fordi jeg har hatt 2 SA, (begynte å småblø ved IKM og holdt på i 2 uker for det gikk galt begge gangene) Denne gangen går jeg på Crinone og har ikke blødd èn eneste gang, så håper virkelig at alt er bra nå! Alle gode ting er 3, ikke sant? ;)

Godt spørsmål, har ikke tenkt over når jeg skal ta tidlig ul. En gang iløpet av juni :)

Back
Topp