TIDLIG! ul

Miramarmora

Forelsket i forumet
ja, jeg har allerede blitt satt opp på time til tidlig ul. Allerede om bare 1 uke   Vil da være 5+4.
men jeg tenker at jeg ikke lager noe nummer av det, og tar den, så får eg sikkert en time til senere om det ikke stemmer osv så d blir spennende i teorien så kan d hende eg er 2 dager lenger enn e regner, så d vil si at jeg kaaaaaaan være så heldig å se et bankende hjertet hvis d er som d skal... huff, blir en lang uke uanset

Det blir spennende!!!!:) jeg skal på ul 15 mai, og håper å se et bankende hjerte da, men mer enn det er vel for tidlig å se:)

jaja.. men bare d å få se et bankende hjerte er jo d mest betryggende i denne fasen da Så d blir bra skal du se..         Jeg sku egentli ønske jeg ble satt opp litt senere nå 1.gangen sånn at vi fikk bekreftet hjerteslag med en gang også.. Men men. Må bare ha tålmodighet...

Spennende :) Håper du får se ett bankende hjerte da, at det ikke er for tidlig. Når kan man se ett bankende hjerte på UL forresten?

TePa skrev:
Spennende :) Håper du får se ett bankende hjerte da, at det ikke er for tidlig. Når kan man se ett bankende hjerte på UL forresten?

Har hørt at på noen så kan du se d rundt slutten av uke 5. og begynnelsen av 6... Har en veninne som var en eller annen gang i uke 5, og der var d hjertebank... Så håper selvsagt på d.. Men er absolutt ingen krise siden d ifølge terminkalkulatoren på BV. står at hjertet ska begynne å banke den dagen eg ska på ul.. OM eg er så langt, også er d jo bare ca tall.. Så tiden vil vise   Men spennende er d uanset

Back
Topp