Tidlig UL..

Plonk

Forelsket i forumet
noen som har bestilt time, eller som har tenkt å bestille time?

Går alt som det skal, tar jeg meg en tur til UL i uke 8.. Sjekke at hjerte banker og at alt er som det skal :)

Vi er såpasse opp i åra, at vi ønsker en tidligere UL ja.

Jeg har også bestilt time til tidlig UL :) skal om en uke, da er jeg akkurat 8 uker på vei :) syns det er greit å vite at alt er iorden med det lille nurket :)

Jeg har faktisk vært på ul allerede, i uke 4 ;). Neste uke skal jeg ta celleprøve og ul av eggstokk og nyrer .. så da forventer jeg å se et bankende hjerte ;)

Kva koster det å bestille tidlig UL? Skal snakke med legen om det imorra. Syns det er veldig greit å se att alt er ok og att den lille skatten har det bra <3

Jeg skal på tidlig ul ,i uke 6++.,-dette fordi jeg har mistet flere ganger.Detter er da ikke privat...

Nå sendte jeg avgårde en forespørsel om tidlig UL, uke 11 og 12 :)

Jeg har også tenkt på tidlig UL for å sjekke om alt er i orden!

Noen som anbefaler hvor man skal ta det? Hørte at man kan ta det på Volvat, men da jeg gikk inn på siden stod det at de tar fra uke 14 og oppover. Tror jeg skal ringe dem..

Men når er det man tidligst kan ta for å se om noe er i veien? Jeg er i uke 6.

Mummy87 skrev:
Kva koster det å bestille tidlig UL? Skal snakke med legen om det imorra. Syns det er veldig greit å se att alt er ok og att den lille skatten har det bra <3

Jeg betaler 500 for å ta dte privat - i Stavanger

Jeg tenker også å ta tidlig UL, rundt uke 9 - 10 (det var da jeg fikk påvist MA sist). Her på Bryne koster det ca 600.

Alltid godt med en betryggelse på at alt er som det skal :D

er det mulig å få tdilig ultralyd, hvis man har mistet forje gang?? altså ikke privat men på sykehuset.:))

Eg var til legen idag.. og fikk beskjed om att hver 5 kvinne mistet, så om det ikkje var spesielle grunner så får man ikkje tidlig UL dekka..
Eg har nå bestilt time når eg er 11 uker på vei, og gleder meg grønn :D

Jeg hadde tidlig UL med førstemann...men det var en salgs oppfølgingskontroll siden jeg hadde gått mange mnd på kur... Kunne tenkt meg det denne gangen og..men vet ikke hvor jeg skal hendvende meg da..? Hva gjør dere?

Jeg skal ta privat.. :) Så da ordner jeg alt selv.

Jeg har vært på UL idag og syns det var veldig betryggende å vite at den lille har det fint inni der :) 

http://lilypie.com/">http://lmtf.lilypie.com/03uPp2.png" width="400" height="80" border="0" alt="Lilypie Maternity tickers" />

Back
Topp