Tidlig ul?

PrinsessaOgErten

Betatt av forumet
Noen som var på tidlig ul her? Evt når og hvor mange?

Hvorfor?

Jeg var for jeg hadde anelse på termin, var i uke 5 men det var for tidlig å se noe.
Måtte tilbake 3 uker etter i uke 8, og da så de 2 fosteranlegg men det var for tidlig å si om det var tvillinger, måtte tilbake etter 2 uker i uke 10 å da var det bare (litt lettet over det da) en baby, den andre hadde "falt bort"-noe som var veldig vanlig etter det jeg skjønte!

ser ikke svar før man svarer selv her..... gaaah

Nina*Pina skrev:
Jeg var for jeg hadde anelse på termin, var i uke 5 men det var for tidlig å se noe.
Måtte tilbake 3 uker etter i uke 8, og da så de 2 fosteranlegg men det var for tidlig å si om det var tvillinger, måtte tilbake etter 2 uker i uke 10 å da var det bare (litt lettet over det da) en baby, den andre hadde "falt bort"-noe som var veldig vanlig etter det jeg skjønte!

aha... kunne du se mye i uke 10? :)

Jeg har vært tidlig ul. I utgangspunktet har det vært for å få bekrefta at det har vært noe der.

Med den første var det rundt uke 8, før vi sa det til noen.

I 2.svangerskap mista jeg, og da passa ul-timen jeg hadde bestilt til å sjekke at alt hadde kommet ut som det skulle. Den ble da flytta til uke 7

Denne gangen ble det tidlig ul pga blødninger, for å sjekke hvordan det stod til. Så langt er alt vel og håper det holder seg sånn. Denne ble tatt i uke 6+4 (trodde jeg var lenger), og en hos legen da jeg var 9 uker. Jeg skal på oppfølging på sykehuset på fredag, da er jeg 10+3. (håper første ul-en ga feil termin og at jeg er lengeremoticon )

Vi var i uke 12, mest for å se at alt var som det skulle. Var litt rart og se armer og ben som sprellet da det var SÅÅÅ lenge igjen til termin ;)

Jeg skal i uke 7 pga. prøverørsbehandling :) For å sjekke at alt er ok, og om det er en eller to ;)

PrinsessaOgErten skrev:
Nina*Pina skrev:

aha... kunne du se mye i uke 10? :)

Ja, veldig overrasket over hvor my man kunne se!
Antydning til ansikt, beina sprellet med kne-ledd og albuer var også der.
Fasinerende å se..

Jeg var i uke 10
Var litt usikre på terminen og så var det fordi jeg ble gravid igjen rett etter en SA uten å ha mensen i mellom

Var på en i uke 8+3 og en i uke 13emoticon  Var veldig nervøs så ville sjekke at alt var bra med den lille..

Var i uke 11, var rart å se det som viste seg å bli vesla stå på hodet å vise oss rompa si og "rocke"  med  den. Var der fordi vi var på utredreding om det var noe galt med barnet.

var i uke 8 pga blødning, derfor ville vi sjekke at det var baby der.... er litt imot unødvendige ultralyder :)

Jeg var først i uke 6+5. Da ble jeg innlagt grunnet hyperemesis, og de ville sjekke at alt var i orden. Den andre var i uke 11+5. Den tok jeg på volvat fordi de oppdaget MA i uke 13+2 forrige gang jeg var gravid, så jeg måtte vite at alt var i orden :)

Back
Topp