tidlig- UL

Jeg skal til Jordmor i morgen så da skal jeg for høre meg om en tidelig UL..

jeg skal til legen 8.juni så jeg veit ikke om jeg skal. Hvorfor får man det. Kan man få det når man er veldig overvektig??

Jeg skal til legen og spørre om tidlig UL i morgen...så kryss fingrene[;)]

ORIGINAL: maltesers

jeg skal til legen 8.juni så jeg veit ikke om jeg skal. Hvorfor får man det. Kan man få det når man er veldig overvektig??

Jeg troooooor egentlig ikke det, men vet ikke....jeg kommer til å spørre fordi at jeg mistet like før påske...Hadde en MA som først ble oppdaget i uke 11 (gikk galt i uke 6/7), så denne gangen vil jeg se at alt er i orden...Redd kroppen min kan gjøre det samme igjen, og at jeg skal bli dårlig ettersom kroppen ikke støter noe ut...Men er ikke sikkert at jeg får det....

Jeg var på fredag!! [:D] Var helt fantastisk å se spiren med et bankende hjerte!! 170 slag i minuttet!! Alt stod bare bra til [:D] Nå håper jeg de neste 3 ukene går fort slik at de magiske 12 ukene passerer...
Det bare måååå gå bra denne gangen!![:)]

jeg skal spørre fori mensen min har vært så rar de siste gangene:s

Jeg har veldig lyst på tidlig ul pga at jeg hadde det med de to andre. Men siden vi får så sen legetime nå for tiden skal jeg nevne det når jeg går til legen med sønnen min 2. juni så får vi se om det vil hjelpe.

Håper på å få smisket meg til tidlig ul siden jeg har misetet to ganger. Og så har jeg så snill doktor mann. Og i rommet ved siden av kontoret hans har de ultralyd:D Så da burde det ikke være så vanskelig å smiske. Skal til legen på fredag, men er ikke særlig langt på vei, så tror jeg skal vente litt med å spørre^^

Ja, jeg skal 1. juni :D

viste dere at om dere har sett et bankende hjerte på tidlig ul så er risikoen for at det går galt 3%

Er det sant?? Da måååå jeg bare komme meg på tidlig ultralyd for å få roet meg ned:) Jeg har lyst å se et bankende hjerte:):)

Jeg har hatt i uke 9 de to andre gangene:) Så jeg kan godt få fra uke 9:) Men det hadde bare vært så fantastisk og sett at der var noe der:)

Var på tidlig UL i 4+5 ca og skal igjen nå onsdag 7+6.. håper jeg ser et hjerte da

ellers så ska jeg igjen i uke 11-12 og blir fulgt opp ofte pga høyt sukkernivå i blodet og for at itng har vært som de har vært. 

Jeg skal på tidlig ul på sykehuset om akkurat 1 uka[:)] Blir spennende[;)]

ORIGINAL: Wembie

Hvor skal du gjøre det? Ser at du bor på Jessheim.. jeg gjør det selv nemelig [:D]

ORIGINAL: Juvel

ORIGINAL: Wembie

Hvor skal du gjøre det? Ser at du bor på Jessheim.. jeg gjør det selv nemelig [:D]

Jeg er ikke helt sikker...sist jeg hadde innvendig UL var det på ahus...men er ikke sikker på om at jeg må dit...har lege på kløfta legesenter, å jeg innbiller meg liksom kanskje at de kan gjøre det der???

Kan oppdatere deg i morgen jeg[:D][:D][:D]

Back
Topp