Tidlig UL.

Insolita

Gift med forumet
Hvem her skal/har vært på tidlig UL?
Evt hvorfor? (trenger ikke svare[;)])

Er jo ikke vanlig å få tidlig UL uten en grunn ettersom jeg har forstått...men min lege sente henvisning når jeg fortalte jeg var gravid.

Jeg skal på UL om en uke, grunnen er at jeg e GBP operert, samt tok bukplastikk 15 desember. I tilegg har jeg en stoffskifte sykdom...tror dem føler dem må følge meg nøøøye opp, har verdens beste doktor mann[:D]

Er så herlig å skulle få lov til å se lille nurket da...

Var da jeg var 6+3, og skal værtfall tilbake når jeg er 12+5, om ikke legen henviser meg før.

Grunnen kommer senere [;)]

Vi kommer nok til å ta en privat ul rundt uke 12. Bare for å sjekke at alt er som det skal, før vi "annonserer" det ut..

Grunnen er fordi jeg har hatt en SA for en liten stund tilbake, og har litt panikk generelt, siden dette er noe vi ønsker så sterkt <3

Lykke til på ul, så heldig du er som får se lille skatten om en uke allerede [:D]

ORIGINAL: Vilblienfamilie

Vi kommer nok til å ta en privat ul rundt uke 12. Bare for å sjekke at alt er som det skal, før vi "annonserer" det ut..

Grunnen er fordi jeg har hatt en SA for en liten stund tilbake, og har litt panikk generelt, siden dette er noe vi ønsker så sterkt <3

Lykke til på ul, så heldig du er som får se lille skatten om en uke allerede [:D]

Takk. Ja, føler meg kjempe heldig[:)]

ORIGINAL: Snårkfrøken

Jeg var på tidlig UL i uke 6+6.
Fordi jeg ikke har hatt mensen siden forrige man og ikke hadde peeeiliiing på hvor langt jeg var kommet.. Vi bestilte privat på Majorstuaklinikken .. betalte 1200 kr.. vel verdt hver krone [:)] Legen hadde ikke ledig time før om en måned da jeg ringte! Så jeg hadde ikke nerver til å vente så lenge [:D]

Men hvordan er det med bukplastikk? Kan det sprekke? Eller er det grodd allerede? Trenger ikke svare om du ikke vil [:)]

Jada, det er grodd, men regner med at magen blir dritstygg etter og ha gått gravid.

MEN jeg har faktisk fått innvilget NY bukplastikk pga resultatet på den jeg har tatt er grusomt, jeg ser faktisk ikke ut rett å slett. Så når jeg har fått babyen å magen er trukket tilbake så får jeg faktisk helt ny operasjon.

Jeg har tatt den største bukplastikken, heter egentlig omvendt T snitt, dvs snittet går som en omvendt T på magen, fra brystbeinet å ned til musa, og fra hofte til hofte.

MEn hun som opererte meg tok ca 10-15 dm for kort til begge sidene, tok skjevt på magen, så oppe under brystene har jeg en valk på den ene siden, men ikke på den andre, (fettsugd skjevt)
Jeg er skjev, har mere håndtak på den ene siden enn den andre.
I tilegg har hun takk for lite generelt, så jeg må gjøre det helt på nytt. Jeg ser rett å slett ikke ut, Navelen ser ut som en svær klump...grusomt.

Sånn sett så er det jo bra nå at hun har tatt for lite, har jo mere å gå på med hud nå da...[:D]

Jeg skal på tirsdag og det pga IVF
Gleder meg stort. og gruer meg litt[8|]

Jeg skal på UL om 2 uker...[:)]
Legen min ville gjerne sende meg dit siden jeg hadde en SA i høst.. Og jeg bukker og neier selvfølgelig!![:D]

ORIGINAL: Insolita

Jeg var på tidlig UL i uke 6+6.
Fordi jeg ikke har hatt mensen siden forrige man og ikke hadde peeeiliiing på hvor langt jeg var kommet.. Vi bestilte privat på Majorstuaklinikken .. betalte 1200 kr.. vel verdt hver krone [:)] Legen hadde ikke ledig time før om en måned da jeg ringte! Så jeg hadde ikke nerver til å vente så lenge [:D]

Men hvordan er det med bukplastikk? Kan det sprekke? Eller er det grodd allerede? Trenger ikke svare om du ikke vil [:)]

Jada, det er grodd, men regner med at magen blir dritstygg etter og ha gått gravid.

MEN jeg har faktisk fått innvilget NY bukplastikk pga resultatet på den jeg har tatt er grusomt, jeg ser faktisk ikke ut rett å slett. Så når jeg har fått babyen å magen er trukket tilbake så får jeg faktisk helt ny operasjon.

Jeg har tatt den største bukplastikken, heter egentlig omvendt T snitt, dvs snittet går som en omvendt T på magen, fra brystbeinet å ned til musa, og fra hofte til hofte.

MEn hun som opererte meg tok ca 10-15 dm for kort til begge sidene, tok skjevt på magen, så oppe under brystene har jeg en valk på den ene siden, men ikke på den andre, (fettsugd skjevt)
Jeg er skjev, har mere håndtak på den ene siden enn den andre.
I tilegg har hun takk for lite generelt, så jeg må gjøre det helt på nytt. Jeg ser rett å slett ikke ut, Navelen ser ut som en svær klump...grusomt.

Sånn sett så er det jo bra nå at hun har tatt for lite, har jo mere å gå på med hud nå da...[:D]

Å hjelpemeg.. stakkars deg [&:]
Men du skal se magen din blir kjempefin med kul på nå [:)]
Og så satser vi på en vellykket operasjon etterpå[:)]

Joda, den blir sikkert kjempe fin med kul på, gleeder meg[:)]

Jeg skulle opprinnelig på UL 29/4 - 8+3, men fikk den framskydet til i dag (7+0) ettersom jeg har hatt blødninger. Skal inn på ny UL igjen 19/5 - 11+2.

Jeg har blitt gravid med prøverør og det er da vanlig rutine på sykehuset å få tidlig UL

Jeg har vært på tidlig UL. Grunnet en SA og en MA sa gynekologen at neste gang jeg ble gravid ville han se meg allerede fra uke 6. Var veldig fårlig forrige gang, 12 uker på vei da jeg begynte å blø og fant ut at det var MA, litt skremt etter det å er vel heller ikke sunt for kroppen, så er glad jeg blir fulgt opp denne gangen[:)]

Back
Topp