Tidlig UL

LittleWonders

Forumet er livet
VIP
Julegavene 2019
Nå har jeg ringt og bestilt meg privat UL den 14.april[:)]
Kan tenke meg jeg får noen reaksjoner på at dette er tidlig, men jeg aner ikke om tickeren min stemmer eller termin. For jeg fikk aldri TR tilbake etter SA. Så etter mine beregninger er jeg akkurat 7 uker den 14 april. Følte jeg var nødt til å bestille UL slik at jeg vet helt sikkert og så er jeg så fryktelig bekymret for å miste nå også, så jeg trenger å se at det faktisk er noe der inne[:)]

7 uker er jo veldig greit da[:)] jeg vil ikke gjøre det før uke 8,så håper jeg får time rundt da[:)] Tenkte ringe etter påsken jeg.

Håper du ser det som man skal se, å at spiren blir der inne så lenge som den skal[:)]

Ja, tenke at uke 7 er greit, for da får jeg forhåpentligvis se et bankende hjerte Der jeg skal har de moderne og helt nytt utstyr, så jeg håper man får sett noe[:)] Uke 8 er jo også veldig greit!
Skulle gjerne ventet til uke 8 selv, men de har bare timer på ettermiddag 1 dag i uken og i uke 8 kunne ikke sambo pga jobb. Vil jo gjerne ha med meg han[:)]

Vi får vel UL ikke så lenge etter hverandre vi da[:D] Siden du er noen dager lengre enn meg=) Spennende!

Blir jo kjempespennende med UL da, selv om det er tidli.. Her har vi ikke noen som man kan bestille ul hos så må vel vente. Men tenkte jeg skulle prøve å få en UL når jeg skal til gyn. Blir sendt til annen gyn enn fastlegen siden vi jobber ilag, og der har de ultralyd apparat[:D]

Ja, det er veldig tidlig. Men jeg føler at jeg trenger bekreftelsen. Og å se at det faktisk er noe der inne. Blitt litt overnervøs etter spontan aborten[&:]
Og så synes jeg det er greit å finne ut hvor langt jeg er på vei[:)]

Veldig spennende med UL altså[:D] Aldri vært på UL selv før. Har vært på UL av andre grunner enn svangerskap, og vært med på UL av svangerskap når jeg har vært i praksis på gyn, men det blir noe annet når det er min egen lille spire

Synes ikke det er noe galt å ta tidlig UL. Du vil nok se noe uansett. Kjempespennende!! Krysser fingrene for deg at alt er i skjønneste orden[:D]

Jeg skal vente noen uker, til ca 8 eller noe. Så skal jeg ringe til lege og si jeg blør [8D]
Ondskapsfult, ja. Men er så nervøs, og vil se hjertet som begynner å slå den 1.april [;)] 

ORIGINAL: TapperDenPyseteDama

Jeg skal vente noen uker, til ca 8 eller noe. Så skal jeg ringe til lege og si jeg blør [8D]
Ondskapsfult, ja. Men er så nervøs, og vil se hjertet som begynner å slå den 1.april [;)] 

Hihi, jeg har tenkt samme tanken[;)][8D]

Back
Topp