Tidlig ul viste ikke noe liv :(

Strikkemaskinen

Glad i forumet
Septemberlykke 2015
Da er det dessverre min tur til å måtte melde meg ut herifra! Var på tidlig ul i dag som viste at utviklingen hadde stoppet opp ved ca 7+4 mens jeg etter mensterminen skulle vært 10+2. Dette kom som et lite sjokk siden jeg ikke har opplevd noen blødninger og symptomene på graviditet har vært der hele tiden. Nå blir det utskraping torsdag/fredag.

Dette er fortsatt veldig nytt siden det bare er en times tid siden jeg fant det ut. Men jeg velger å tenke at dette er naturen som ordner opp. Jeg har opplevd en spontanabort tidligere også. Da ble jeg gravid igjen etter kun 2-3 mnd. Jeg tenker sånn at dersom jeg ikke hadde abortert da så ville jeg jo ikke hatt den fantastiske datteren jeg har i dag! Forhåpentligvis vil det bli sånn denne gangen også! Det var ikke dette som skulle bli vårt barn. Vårt barn kommer seinere!

Lykke til videre til alle dere andre!

Det var trist:(
Godt at du tenker slik som,du gjør.
Bedre lykke neste gang<3

Å huff, så grusomt.. Stakkars dere! Må være et så stort sjokk.. Skal selv på ultralyd i morgen og blir så skremt når jeg leser at du ikke har merket noen ting.. Sender deg mange varme tanker, og lykke til med neste forsøk..

Så trist! Men liker tankegangen du har til dette.

Hadde Selv en SA i juli og ble gravid igjen i august- så alt er mulig og naturen går sin gang.

Sender deg en god klem og mange positive tanker <3

Jeg hadde ma i mai. Trodde jeg var 11 uker på vei. Men det hadde stoppet opp ved 7 uker... I dag hadde jeg tidlig ul igjen. Og fikk se et bankende hjerte, og er 11 uker på vei. Så bare å fortsette og prøve... Neste gang er det din tur og spira sitter!! God klem til deg! Ta vare på deg selv i denne tøffe tida :-)

så trist lesning! håper det går bra med deg og at du kommer deg raskt og klar for ny spire! sender en klem!

Takk skal dere ha alle sammen! Er litt ambivalent til alt sammen i kveld. Kanskje jeg fortsatt ikke helt har forstått at det er over? Regner med at det går mer opp for meg når jeg har vært på utskraping. Men jeg kommer meg gjennom dette også og regner med å være tilbake blant prøverne om ikke så lenge igjen!

Lykke til videre alle sammen!!

Uff, så leit. Særlig siden man går og ikke har noen "symptomer" på at noe er galt... :(
Håper det går bra med deg. Lykke til på utskrapningen, og lykke til videre. forhåpentligvis blir du gravid veldig snart igjen! *klem*

Back
Topp