Tidlig ul venteliste?

Lille lys

Forelsket i forumet
Julistrålene 2025 ♡
Oktoberfruene 2018
Er det flere som er på venteliste til tidlig UL? Hvor raskt fikk dere innkalling? Det ble sendt henvisning for over en uke siden og har fortsatt ikke fått innkalling, så jeg ringte til de og fikk beskjed om at jeg var på venteliste.. blir jo litt bekymret for jeg er allerede i uke 9+0 og er jo viktig at den ultralyden kommer på rett tidspunkt mtp nakkefold… hvordan har det vært for dere?

Oi, da må det være mange som skal ha ul. Jeg fikk sendt henvisning i går ca 15:00 og kl 07:30 i morges hadde jeg fått time i januar.

Jeg fikk også tildelt time dagen etter henvisning. Fikk OTUL 13+1 :)
Kjipt å være på venteliste!

Da det var gått 8 dager siden henvisning ringte jeg Ullevål selv. De satte da opp time til meg. Fikk time i januar når jeg er 12+6.

Fikk time en uke etter henvisning. Forrige svangerskap fikk jeg ikke svar før i uke 11, med time til uke 15. Da hadde vi allerede bestilt privat time, og vi avlyste den på sykehuset. Snakket med et par her inne på forumet da, som hadde ringt og mast (samme sykehus), og da fikk de tilfeldigvis time over tlf.

Så dårlig at man selv må ringe og mase når det står i brevet man får at man vil motta innkallelse! Jeg ante ikke at man burde ringe, har bare ventet og ventet… Så nå får jeg vel neppe innen 13+6 da, for er allerede i uke 11.

Så dårlig at man selv må ringe og mase når det står i brevet man får at man vil motta innkallelse! Jeg ante ikke at man burde ringe, har bare ventet og ventet… Så nå får jeg vel neppe innen 13+6 da, for er allerede i uke 11
Ville bare ringt på mandag og spurt. Tipper det er høysesong for ultralyd nå (siden sommer er høysesong for fødsel), så ting kan sikkert ta litt tid

Hmm,jeg hadde legetime torsdag og tirsdagen etter utdelt time til ul. Men bor i en liten kommune,så er vel ikke så mange de sender herfra.

Var hos diabetessykepleier på onsdag og på torsdag fikk jeg innkalling til OTUL, OUL og UL i uke 24 (får ekstra som diabetiker). Bor i en større by.

Gikk ca 2 1/2 uke fra jeg var hos legen som henviste til jeg fikk brev med time.

Jeg skal på første svangerskapskontroll den 18. Desember. Da vil hun sende henvisningen da. Jeg gleder meg skikkelig. Første svangerskapet jeg ikke har vært på ul i uke 6-7. Skal klare å holde meg helt til jeg får time!

Back
Topp