Tidlig ul uke 8

Da er det vel innvendig ul?
Jeg har kun hatt utvendig ved mine to tidlige ul. Første gang var med lillefrøken og hun ble målt til 6+5. Fikk da se en liten klump og høre hjertelyd.
Denne gangen ble knøttet målt til 8+2.

Jeg fikk valget om jeg ville ha innvendig til slutt for å se knøttet tydeligere, men det takket jeg nei til.

Ja, det vil jeg tro:)

Sist var jeg på ul da jeg var 10+4. Hun sa da at hun skulle prøve utvendig, men at de helst tar innvendig så tidlig. Men det gikk utvendig. Følte hun skulle klemme apparatet gjennom hele meg men;p

Jeg skulle akkurat til å skrive en post om det samme :-) Jeg har fått time til UL førstkommende mandag, og er da 8+3 :-)

Tok både innvendig og utvendig i uke 8 i mitt forrige svangerskap. Utvendig ble dårlig, og fikk sett lite.

Hos gyn har jeg tatt innvendig UL i uke 6 både denne gangen og forrige gang. Sist tok jeg også UL i uke 7-8 hos fastlegen og kunne se at det var liv da også. Utvendig også i uke 12-13 sist.

Jeg har alltid hatt utvendig og fått sett det som trengs å se :) nå har jordmoren jeg går til ett godt apparat og! :D regner med at de helst vil ta innvendig for å se litt mer da livmoren ligger langt bak :)

Jeg hadde innvendig hos gyn da jeg var 6+5:) Skal dit igjen når jeg er 9+1, usikker på om han tar utvendig eller innvendig da:) Men innvendig er faktisk ikke så ille som man tror på forhånd, så lenge du puster godt med magen akkurat i det han/hun starter, så går det nok bra! Blir så opphengt i å se på skjermen at du glemmer den ubehagelige delen;)

Har tatt innvendig på sykehuset så syns det går helt fint! :) men har aldri fått sett på skjermen da.. Litt fordi det har vært en sår situasjon da det bare skulle bekreftes at jeg hadde mistet.

Da jeg tok UL hos fastlegen tok hun utvendig. Dette var rundt uke 9. Hun så det hun trengte å se :)

Hos meg prøvde hun med utvendig først, men da fant hun ikke hjertet (litt stressa da ja). Måtte derfor ta innvendig, og da fikk jeg både se og høre :)

Utvendig hos fastlege 7 uker med eldste.

Innvendig hos gyn 7+1 og 9+3 med denne

Var på innvendig i uke 8 i forrige graviditet.

Back
Topp