Tidlig UL uke 7

Xenalita

Flørter med forumet
Tilgangsansvarlig
❤️Mailykke 2022❤️
Flere som har valgt å gå på tidlig ul? Jeg er i uke 7+5 idag og har hatt en MA (oppdaget på tidlig ul i uke 10) forrige runde. Så denne gangen drar jeg inn nå for å se om det går greit denne gangen.
Klarer ikke glede meg over graviditeten enda.. så håper på det beste idag..

Skal den 17 mars og 4 April :)

Masse lykke til :Heartred

Jeg fikk ul 8+4 pga MA forrige svangerskap. 9+2 i dag og jeg begynner sånn smått å klare å glede meg litt. Det er veldig skummelt når alt er så usikkert :Heartred

Masse lykke til :) Jeg har hatt en sen MA og får derfor noen ekstra ultralyder denne gangen. Var i uke 7+3 og skal igjen i uke 10+4 :)

Jeg skal på tidlig ul på fredag. Skal da være samme som deg, 7+5 og skal av samme grunn som deg. Masse lykke til:Heartred

Flere som har valgt å gå på tidlig ul? Jeg er i uke 7+5 idag og har hatt en MA (oppdaget på tidlig ul i uke 10) forrige runde. Så denne gangen drar jeg inn nå for å se om det går greit denne gangen.
Klarer ikke glede meg over graviditeten enda.. så håper på det beste idag..
Lykke til i dag. Fikk beskjed av jordmor på tul nå etter min Ma i høst, at Kroppen fast holder ekstra fast på neste spire:Heartred

Jeg var i uke 7 bare fordi jeg selv ville :) Synes det er så sykt lenge å vente til OUL. Skal når jeg er 12 uker også, men det er bare slik at jeg vet at alt er ok før vi sier det til familie.

Vært på tul 3 ganger, 8+5 nå. jeg syntes det var godt og gripe muligheten når jeg har den. Og kunne se det sto bra til med lille:happy:

Jeg var på tul i min uke 6 og skal på min første kontroll hos jordmor med ul i uke 11+4. Er på Ivf-kjøret og det er sånn klinikken min vil det skal gjøres. Merker at jeg synes det er lenge å vente. Kan ikke se for meg hvor usikker og rastløs jeg hadde vært om jeg ikke fikk disse tidlige ultralydene.. - men det er litt hjelp i å se at veldig mange her inne tenker de samme tankene som jeg.

Back
Topp