Tidlig UL - priser

Initram

Flørter med forumet
Hva har dere betalt for tidlig UL?
Har lest at noen betaler og noen ikke..

Og, er det noen i skien(porsgrunn som har noen priser?
Vet at Heldaas tar 80,- for DVD og bilder, men ikke noe for UL'en, men det er jo på de ordinære :)

Vi bestilte selv, og skal betale 300 kr, men de kan fint ligge på 600 kr også, kommetr ann på hvor vi hadde valgt. Vi skal bare ha en sånn kjapp sjekk før julen, og vi skal fortelle familien. Skal igjen på en lenger ikke så lenge etter jul, så er bare for trygghetensskyld...

Privat praksis der du bestiller selv, så måtte jeg ha betalt 500 kr.
Jeg fikk henvisning til gynokolog pga blødningene min og får oppfølging der. Det får jeg gratis, mht at jeg er gravid, akkurat som hos legen :)

Jeg betalte ingenting, men jeg hadde henvisning fra klinikken...

Forrige gang betalte jeg 1200 inkludert bilder på majorstua klinikken... Det var uten henvisning.

Denne gangen fikk jeg det automatisk på sykehuset og betalte ingenting :D

Jeg bestilte privat på knøttet i moss.
betalte 600kr og fikk en skikkelig sjekk hvor hun målte alt som kunne måles og tok seg god tid til å prate og vise oss alt :D sant 3 nydelig bilder av nurket vårt<3

Jeg betalte 1180 på Volvat, uten henvisning. Det var også etter blødning, men fastlegen la ikke det frem som noe alternativ å få det dekket. Hun nevnte bare at det finnes private klinikker..Vi skal på ny neste uke igjen, siden det var to. Jeg fortalte det til fastlegen, men heller ikke nå noe om få det dekket.

Vi var på privat på Jessheim sist, og skal rett etter jul nå. Tror vi betalte sånn ca 1200 kr jeg...

sist betalte vi 1200 på familie klinikken , Majorstua. uten henvisning,(inkl DVD og bilde)

Når vi skal i Stavanger i Januar , koster det 500 kr uten henvisning.

Jeg vet ikke hva de tar her i byen uten henvisning, men med henvisning så betalte jeg ikke noe. Fikk også et bilde med oss hjem. :)

Back
Topp