Tidlig ul på Volvat->

Takk for svar, da vet jeg pris på hva det koster der :) Var de flinke der? Husker ikke hva hun jeg gikk til sist heter. Men hun var kjempe flink, håper jeg får ho igjen om hun er der;)

Jeg var hos en som heter Anne Grønnmark. Hun var vel flink men litt distré også følte jeg meg ikke veldig godt tatt i mot med engang så hun ga ikke et godt første inntrykk:p jeg var der for å bli henvist til utredning i forhold til ufrivillig barnløshet. Ellers har de jo knøttet ultralyd i Moss :) hun er veldig flink.

Jeg var hos en som heter Anne Grønnmark. Hun var vel flink men litt distré også følte jeg meg ikke veldig godt tatt i mot med engang så hun ga ikke et godt første inntrykk:p jeg var der for å bli henvist til utredning i forhold til ufrivillig barnløshet. Ellers har de jo knøttet ultralyd i Moss :) hun er veldig flink.
Hm, må sjekke ut Knøtte og da kansje:p
Lurer på om det var hun jeg var hos også jeg. Hun sa liksom ikke så mye, kan det stemme?
Vet det er ett sted til her i byen, men lurer på om det bare er 3D, vi var der o forrige svangerskap i uke 29 tror jeg at jeg var da :) jeg får undersøke det litt :D

Hm, må sjekke ut Knøtte og da kansje:p
Lurer på om det var hun jeg var hos også jeg. Hun sa liksom ikke så mye, kan det stemme?
Vet det er ett sted til her i byen, men lurer på om det bare er 3D, vi var der o forrige svangerskap i uke 29 tror jeg at jeg var da :) jeg får undersøke det litt :D

Ja, hun var liksom veldig distré og forklarte ikke så mye. Og avviste spm. Mine følte jeg. Men hun kan ha hatt en dårlig dag :p

Undersøk litt :)

I Fredrikstad har du bedre helse, koster 850kr. Men personlig liker jeg knøttet i Moss best. Vi hadde tidlig ul der sist, å det var en veldig god opplevelse, så vi skal tilbake ditt i juletider :-D

Back
Topp