Tidlig UL Oslo??

hjerter4

Andre møte med forumet
Hei, er det noen som vet om et fint og prismessig okei sted i Oslo hvor man kan bestille seg tidlig UL? Jeg er ikke kjent i Oslo, så gjerne et sentralt sted... ;)

Jeg gikk til Smestadgynokologene... ligger rett ved t-banen så kjempe lett å finne frem..

ultralydklinikken på lysaker
oslo medisinske senter ved slottet :o)

milk skrev:

Mittlilleunder74 skrev:
Jeg skal hit. Dr Meløe er fantastisk!!!!

http://www.gronlandbasarlegesenter.no/kontakt.html

Takk for tips! Skal bestille time her :) Hvor mye koster det ca?

Beklager sent svar. Det koster 500 kr. Flere jeg kjenner har gått hit, og alle er svært fornøyde. 

Jeg var der i dag! Det var helt topp. Hun tok full GU og masse prøver + tidlig UL!
Betalte 600,- ..Sist svangerskap betalte jeg over 1000,- og hadde kjipe opplevelser!
Tusen takk for tips! Hun er nå min nye faste gynekolog. :)

milk skrev:
Jeg var der i dag! Det var helt topp. Hun tok full GU og masse prøver + tidlig UL!
Betalte 600,- ..Sist svangerskap betalte jeg over 1000,- og hadde kjipe opplevelser!
Tusen takk for tips! Hun er nå min nye faste gynekolog. :)

Hurra! Så godt da at du likte henne. Personlig synes jeg at hun er fantastisk, så da er det fint å lese at også andre synes det! Jeg betalte 500 kr for ultralyd. Så at du betalte 600 kr for alt, er kjempe. 

Gratulerer med ny gynekolog :D 

Da regner jeg med at også du så et lite hjerte som slo <3

Hva slags UL fikk du? Også en sånn fosterdiagnostikk rundt uke 12, eller bare for å se hjerteslag og størrelse?

Jeg går nemlig der nå, og skal dit på en veldig tidlig ul, men har lyst på en grundigere litt senere, og visste ikke at jeg kunne bruke dem til det også.

liseann skrev:
Jeg gikk til Smestadgynokologene... ligger rett ved t-banen så kjempe lett å finne frem..

Når det tas ultralyd så tidlig som i uke 7-8, er det vanlig med utvendig ultralyd da? Jeg er bare nyskjerrig og lurer litt på å ta det selv!!

glitter skrev:
Når det tas ultralyd så tidlig som i uke 7-8, er det vanlig med utvendig ultralyd da? Jeg er bare nyskjerrig og lurer litt på å ta det selv!!

Tok i uke 8 sist, da var det faktisk utvendig (Majorstueklinikken), men jeg var forberedt på innvendig siden "alle andre" hadde hatt innvendig på tilsvarende tidspunkt.

Hurra! Så godt da at du likte henne. Personlig synes jeg at hun er fantastisk, så da er det fint å lese at også andre synes det! Jeg betalte 500 kr for ultralyd. Så at du betalte 600 kr for alt, er kjempe. 

Gratulerer med ny gynekolog :D 

Da regner jeg med at også du så et lite hjerte som slo <3

Takk for det ;)
Ja, vi så et lite hjerte som slo veldig fort! Love it :)

glitter skrev:

Da jeg tok UL i uke 12 sist måtte jeg også ta innvendig! Tror det vanligvis tas innvendig til ca uke 12!

Takk for tips. Nå har jeg bestilt time der jeg også

Gleder meg!!! Er fortsatt en og en halv uke til, da.

siwo skrev:
Takk for tips. Nå har jeg bestilt time der jeg også

Gleder meg!!! Er fortsatt en og en halv uke til, da.

Åh, gled deg!!!! Det er sååååååå stas. Et bittelite hjerte og en sterk fosterlyd. Ingenting er bedre! Dessuten er Dr. Meløe ekstremt behagelig. Skal tilbake dit for oppfølging i svangerskapet. Masse lykke til! 

Balder klinikken hos Anne Stensløkken. Hun er kjempekoselig, behagelig og hun svarer på alt du måtte ønske..

Sjekk gulesider for hvor det ligger. Ligger i allefall i sentrum... Munchs gate 7

Back
Topp