tidlig ul....OPPDATERT!!!

Adelheidi

Forelsket i forumet
skal på ul i morgen, og gruer meg som bare det, vet ikke helt hvor langt jeg er på vei, og har ikke hørt hj.lyd enda....
sambo kunne ikke være med[:(], men søstern kunne være med da heldigvis............

ja ja, måtte bare lufte meg litt så får jeg oppdatere i morgen......

ønsk meg lykke til:)

da har jeg vært på ul og så en sprell levendes baby:) var så lettet når hun sa alt var bra, hun sa også at det stemte at jeg er litt over 12 uker på vei:)

så puster mor lettet ut:)

Masse lykke til. Blir spennende å høre oppdatering fra deg[:D] Synd sambo ikke kunne bli med, men godt at du fikk ha med søster, det er bra [:D]

ORIGINAL: Tinan

Masse lykke til. Blir spennende å høre oppdatering fra deg[:D] Synd sambo ikke kunne bli med, men godt at du fikk ha med søster, det er bra [:D]

Det går nok så fint skal du se, ikke lett å finne hjertelyden så tidlig. Er sikker på at dere finner en sprelende og livlig liten baby inni magehulen din..[:)]

Lykkeklem sendes din vei [:)]

en god lykke til klem kommer din vei[:D]

Sign[:D]

MASSSSSSE lykke te[:)]

Lykke til! Det går nok fint, skal du se. [:)] Gleder meg til oppdatering! [:)]

oppdatert...

Så hærlig da[:)][:)]

ORIGINAL: minbellen

Så bra at alt sto bra til med lille babyen i magen [:D]

I told you so huney [:D]

Veldig lettet på dine vegne, nå kan du slappe av og kose deg, unner deg det [:)]

Godt å høre!! [:D]

takk for gode tilbakemeldinger damer:)

Så herlig!! [:D][:D]

så kjekk oppdatering[:D][:D]
må være deilig å se en sprellende mini i magen sin[:)]

Back
Topp