Tidlig UL om noen timer.

Fru Snupp

Betatt av forumet
Jeg hadde time i neste uke, men nå fikk jeg akkurat en telefon og den superhyggelige damen lurte på om jeg kanskje ville komme inn nå i formiddag, for legen min hadde mast litt på dem. Var innom legen i går og han syntes det var veldig lenge å vente en uke til, for dersom jeg er like langt som jeg tror så begynner det å haste litt med blodprøver og sånn. Han mente nemlig at jeg begynte å få mage, men jeg tror nå heller at det er forstoppelsen som begynner å bli synlig :glasses1

Nå gruer jeg meg :P Redd for at alt sammen bare har vært en drøm, eller at hjertet ikke slår.

Håperhåperhåper at alt er som det skal og at knøttet vokser og trives :)

Jeg har en helt perfekt liten baby i magen. Tror jeg sprenger lykkebarometeret nå :)

Hjertet slo og knøttet sprellet, viftet med armene og beveget hodet masse.

Har fått termin 28.12.

Jeg har en helt perfekt liten baby i magen. Tror jeg sprenger lykkebarometeret nå :)

Hjertet slo og knøttet sprellet, viftet med armene og beveget hodet masse.

Har fått termin 28.12.
Gratulerer!!! :D
Jeg har også termin 28.12 :)
Var på UL i går jeg, men fikk ikke sett så mye, for han legen var mildt sagt kjapp i svinga.. Men alt så da bra ut det han kunne se :)

Gratulere :) da har vi termin samme dag ;) gøy

Gratulerer!!! :D
Jeg har også termin 28.12 :)
Var på UL i går jeg, men fikk ikke sett så mye, for han legen var mildt sagt kjapp i svinga.. Men alt så da bra ut det han kunne se :)

Så moro at vi er flere med samme termin!!

Gyn. satt og snurret på "babykalenderen" og så sier hun "neimen, stakkars!" når hun så termin. Jeg satt der og følte at jeg måtte trøste henne :P

Det er vel strengt tatt ikke så fryktelig mye å se på disse 2D ultralydene :) Gyn måtte peke og forklare at babyen beveget seg før jeg klarte å se det, men hode og kropp så jeg uten problemer. Ikke dårlig bare det, der jeg lå med øynene fulle av tårer :P

Så godt å høre at alt sto bra til. Gratulerer med termindato!

Gratulerer :D

Back
Topp