Tidlig ul om 1 time :o

Soulshine

Forelsket i forumet
ER så spent. Gruer meg og gleder meg. Er redd for at det ikke er noe der eller at noe er galt :/ men gleder meg også fordi jeg håper de negative tankene tar feil. 8+0 i dag.

Lykke til!!! Jeg kjenner de samme tankene som deg, livredd for at noe er galt, men gleder meg til å få ul overstått. Har time onsdag, men har lyst til å prøve å fremskynde til i morgen:S

Lykke til! :)

Lykke til - skjønna akkurat korleis du har det! Eg har ikkje time før neste tirsdag, og er skikkelig pessimistisk. Synst eg kjenner så utrulig lite!

Det gikk vist som jeg frykta :( Var vist ikke noe der inne. Føler meg helt nummen nå. Må på sykehuset å få det bekreftet og så starte på tabletter for å få satt i gang renselse :(

Off.. triste greier..:(

Å nei, så forferdelig trist:( Ta vare på hverandre, og lykke til videre.

Nei og nei... Det var ikke gode nyheter. Vært litt mye av dette her inne nå. Sender deg en stor klem. Jeg vet hvordan du har det og vil ønske deg masse lykke til. Ta vare på deg selv nå og ta den tiden du trenger til å komme deg...

Værste nå er at jeg gruer meg til å opp på sykehuset for at de også skal si det samme å at jeg må begynne på tabletter :( å at jeg ikke klarer stoppe gråte :(

Skjønner veldig godt at du gruer deg. Men jeg kan love deg at det vil gå fint. Og det er lov å gråte. Det er helt normalt. La deg selv få det ut. Satser på at du får god forklaring på hva som vil skje når du får tablettene og etterpå. Det fikk hvertfall jeg. Skal ha deg i tankene. Masse lykke til!

Back
Topp