Tidlig ul og sett 2!

miraka

Forelsket i forumet
Junibarna 2015
Da venter vi tvillinger:):):) fine sterke hjertelyd på begge to:):)
 
Så spennende! Gratulerer :)
 
Håper virkelig de klamrer seg fast ja. Gyn mente det så veldig greit ut,liten sjanse for at det skulle gå galt..skulle få ny ul i uke 12:)
 
Håper virkelig de klamrer seg fast ja. Gyn mente det så veldig greit ut,liten sjanse for at det skulle gå galt..skulle få ny ul i uke 12:)
Gratulere :) Hvor langt er du på vei?
 
Gratulerer såå mye:) hvor langt er du på vei? Har du begynt å få mage?:)
 
Gratulerer så mye! Har selv tvillinger på 9år. Det er veldig stas og mye glede <3
 
Takk alle:) Er jo litt i sjokk her...ble satt tilbake noen få dager, så 6+6 i dag:) Ikke fått noe mer mage enn den som var der fra før,men kommer nok om ikke lenge (håper jeg):):p:)
 
Wow! Gratulerer! :)
 
Hadde ikke ide om at der var 2. Var der mer for å se at hjerte slo. Utenom 3-4 dager med kvalme,bittelitt strekking i magen så har jeg egentlig ikke noe symptomer på å være gravid. Dette var ikke en planlagt graviditet,vi var enige om at 3 var nok;) Er noen tvillinger bakover i slekta ja,
 
Hadde ikke ide om at der var 2. Var der mer for å se at hjerte slo. Utenom 3-4 dager med kvalme,bittelitt strekking i magen så har jeg egentlig ikke noe symptomer på å være gravid. Dette var ikke en planlagt graviditet,vi var enige om at 3 var nok;) Er noen tvillinger bakover i slekta ja,
hva tenker du selv om tvillinger da? Var du forberedt på at det kanskje kom den dagen du evnt ble gravid?
 
Back
Topp