Tidlig UL offentlig

Ingeniørmamma

Glad i forumet
Februarbarna 2020
Juliknøttene 2022
Jeg var superheldig og fikk innkalling til tidlig ultralyd fra fødeavdelingen jeg tilhører(Kongsberg). Oppfyller ingen krav for å få det, men de har ei under utdanning som trenger pasienter for mengdetrening. Hadde egentlig fått time når jeg er 14+1, men fikk bytte til 10+1. Litt utfordrende med jula midt inni der. Men nå får vi forhåpentligvis se et bankende hjerte før jul!

Flere som har fått offentlig?

Oj, så heldig, gratulerer!

Så stas! Ingen offentlig TUL på meg gitt :happy090

Så heldig du er :D

Håper jeg får innkalling snart. Legen har sendt henvisning til sykehus pga flere kjemiske. Men itilfelle de er treige. Så bestiller jeg en privat jeg kan heller kansellere hvis jeg ikke får :happy:

Greit med penger spart da :love7

Tenker og rett før jul for å avsløre nyheten :Heartpink

Ja, pga alder (er 40) skal eg på tidleg ultralyd+NIPT i det offentlege når eg er 12+0. Dette er IVF-graviditet, så me gjorde allereie ein TUL privat då eg var 7+0, der alt heldigvis såg fint ut. ❤️ Er 8+0 i dag, 4 lange veker igjen! :joyful:

Ja, skal hos fastlegen når jeg er 6 uker. Pga tidligere xu.
Var så heldig når jeg byttet fastlege, at hun hadde ul utstyr på kontoret. :happy:

Jeg har fått, å skal til 24.11. Det er hovedsaklig for å fastslå termin:happy:

Fastlegen min har også ultralyd på kontoret. Jeg var på kontroll for noe annet rett etter jeg hadde funnet ut at jeg var gravid, da tok han en ultralyd men så selvsagt ikke noe (utvendig 5+0). Han ville jeg skulle komme igjen når jeg er 7+0, så det blir spennende!

Back
Topp