Tidlig UL offentlig

Babydilla123

Forumet er livet
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
Jeg skal til legen på torsdag og bla søke om tidlig UL på A-hus. Noen som vet ca ventetid på offentlig ?? Håper veldig på å få før jul...

Jeg ringte legen forrige fredag for over en uke siden, og han sendte en elektronisk henvisning til Ahus, ringte Ahus på onsdag og fikk vite at jeg at jeg var satt opp på time 18/12. Da er jeg 12 uker. Vært på en privat ultralyd i uke 7, og fikk vite at det var 2 stk i magen, vet ikke om det kan ha betydning på at jeg fikk time på Ahus før jul.

Jeg ringte legen forrige fredag for over en uke siden, og han sendte en elektronisk henvisning til Ahus, ringte Ahus på onsdag og fikk vite at jeg at jeg var satt opp på time 18/12. Da er jeg 12 uker. Vært på en privat ultralyd i uke 7, og fikk vite at det var 2 stk i magen, vet ikke om det kan ha betydning på at jeg fikk time på Ahus før jul.

Hvorfor fikk du tidlig UL da? Jeg har blødd og ikke vært på UL siden første blødning(var på en tidlig UL uke 6 privat når jeg hadde første blødning og da var alt fint men så blødde jeg mer etter det så er redd det er noe galt og har ikke sagt til fastlegen min at jeg var privat siden jeg blødde mer senere). Så håper jeg får raskt, vondt å gå i jula og ikke vite om det er noe der 100%:(

Ja det kan være de stiller seg annerledes til det når du har hatt en blødning. Første ul var jeg på elavit legesenter, privat så måtte betale for det selv.
Lykke til, håper det ikke er noe galt

Jeg fikk ul innen 2uker på St.Olav. :-)

Back
Topp