tidlig ul, når?

lillegull09

Forelsket i forumet
Septemberlykke 2015
Hvor mange uker burde jeg være for å være sikker på at jeg ser et bankende hjerte? Tenkte litt på og prøve å få time når jeg er 6+5-6. Eller rr dette litt for tidlig?

Hvor mange uker burde jeg være for å være sikker på at jeg ser et bankende hjerte? Tenkte litt på og prøve å få time når jeg er 6+5-6. Eller rr dette litt for tidlig?
De jeg skal til tar tidlig ul fra 7 uker :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Jeg lurer også litt på det :-)

Sist tror jeg at jeg var ca 7 uker på vei når jeg var på tidligultralyd.

Vil gjerne se et hjerte som slår :-)

Sent from my iPhone using BV Forum

Så hjerte banke da jeg var 6+2 :) gikk over fra innvendig til utvendig ul i uke 14 jeg ved siste svangerskap

Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app

Utvendig fra uke 12 stort sett. Er man veldig slank så kan det hende de prøver utvendig i uke 10-11.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Jeg fikk utvendig fra uke 8 sist.

*jente 2009*
*gutt 2013*
*lille spire mars 2015*

det spørs helt hvor man er å tar ul ;) privat har de tatt ul utvendig både i uke 6 og 7 tidligere på meg. Mens på sykehuset tar de innvendig fram til uke 12! det er nok for å forsikre seg om at de ser alt akkurat som de skal :)

Da tror jjeg det blir ul sent i uke 6 og håper det er en liten med bankende hjerte:) regner med innvendig da ser de jo mest:)

Jeg kunne også tenkt meg å tatt i uke 6... Men har bete tenna sammen, og bestilt til uke 7/8 i stede :P

Fikk beskjed av gyn at eg fikk komme inn mellom 7-9!
Eg tok innvending når eg har tatt tidlige ul! Sist var eg 12+6 og det og var innvendig

Sent from my iPhone using BV Forum

J har bestil ul dagen j er 5+6.. De j bestilte hos anbefalte uke 5 eller 6. Hvis man var usikker på når unnfangelsen skjedde burde man nærme seg uke 6, for å være sikkert i tilfelle man skulle være kortere på vei enn antatt.
Hun sa at dersom man var 5 uker eller mer ville de se hjertet slå hvis alt var i orden.
J må si j er litt skeptisk, men hun overbesviste og d står jo også i uke for uke, sikkert bare litt redd fordi vi ikke så noe sist. De trodde vi var kortere på vei enn antatt, men fikk konstatert ma i uke 12.. Tøffe saker.
Derfor vil nå på ul så tidlig som mulig, for å få vite om d går galt så tidlig som mulig.

Håper selvfølgelig at d går fint og at j får se en nydelig bankende hjerte!

Jeg skal ha torsdag denne uke. Er da ut ifra min beregning 8+5 grugleder meg

Sent from my Nexus 5 using BV Forum mobile app

Back
Topp