Tidlig ul, lav hjertefrekvens?

Bkno1570230

Andre møte med forumet
Vi var på tidlig ul forrige uke, var da etter menstermin 7+6 (mistenkte selv 7+3). Ut i fra mål mente hun vi var 7+1, embryo ble mål til 1 cm. Som hun sa så alt bra ut og ikke noe unormalt. Men hjertefrekvens var 119, denne sa hun ikke noe om. Ut fra det jeg har sett på nettet er det noe lavere enn det skal være på den tiden. Noen med erfaring? Har dette mye å si for videre utvikling? Litt nervøs da vi har har en MA fra uke 12 bak oss.
 
Jeg var inn på ul rundt samme tid som deg, og hjertefrekvensen ble også målt til 119 den gang. Den 2 oktober fødte jeg ei frisk og fin jente :Heartred jeg vil tro du ikke har noe å bekymre deg for, nyt graviditeten din :love7
 
Så godt å høre og tusen takk for svar:)
Kan jo bli smårar av alt man leser:nailbiting:
Gratulerer med lille frøkna:love7
 
Så godt å høre og tusen takk for svar:)
Kan jo bli smårar av alt man leser:nailbiting:
Gratulerer med lille frøkna:love7


Bare hyggelig og tusen takk! :love7 Ja hjertefrekvensen vil øke utover i svangerskapet, men nå har du ikke noe å bekymre deg for :happy: hun tutta her hadde som sagt 119 i puls ved 6-7 uker, men når det nærmet seg uke 16 så tror jeg hun var på 160. Når jeg var hos jordmor så har frekvensen i siste del av sv.skapet ligget på alt mellom 135 til 160, noe som var helt normalt fikk jeg høre :happy: man bekymrer seg naturligvis for det meste i svangerskapet, og det tror jeg er naturlig.:rolleyes: Jeg håper du er fortrolig med at det er helt normalt og får senket skuldrene dine :Heartred
 
Back
Topp