Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Når jeg var på tidlig UL sist sa han at de tar innvendig tom uke 12.nøttelitenItreet skrev:
Min erfaring er at ul før uke 12 skjer vaginalt. Jeg har to sv.skap bak meg med tiidlige ul, og begge gangene har vi prøvd ul på magen fra uke 10, og det var først helt nærme 12 at det var mulig. Så jeg i uke 8 skal det veldig mye til for at den har krøpet over bekkenkanten. Men igjen, alle er forskjellig, så ingenting er umulig, jeg snakker bare fra egen kropp da jeg har hatt ul hver uke/2.hver uke fra uke 6-13. Var ikke for å trykke deg ned altså, ville bare ikke gi deg falske forhåpninger for etterpå at du ville bli kjempeskuffet. En anneb ting er også at jeg syns ul rundt uk åe tolv nesten er bedre vaginalt enn på magen. Jeg har prøvd begge deler, og så helt klart bedre vaginalt. Men igjen, dette er smak og behag og varierer fra kropp til kropp. Lykke til med både sydenreise og ul. En fantastisk opplevelse er det uansett.Aller siste skrev:
Finnes det ikke kvinnelige gynokologer i Tyrkia?Tobaja skrev:
Skjønner ikke helt hvorfor det er så stor forskjell på å ta det der ned enn her? Er vel sikkert noen greie privat klinikker der også?
Har faktisk tenkt tanke med å se om jeg finner en grei privat klinikk når vi er på rhodos i august, da er jeg ganske langt på vei da, over 12 uker... :)
Men jeg har privat time hos Volvat, koster skjorta, men dette var en time som jeg satte opp lenge før jeg visste jeg var gravid.. Er for å kontrollere andre ting der nede. Innvendig UL er ikke skummelt altså:)
Men hun jeg går hos er tilfeldgivs ganske god på graviditeter osv, så regner med at hun sjekker litt ang det også :)

Soul skrev:
Det er som regel alltid innvendig UL tom uke 12 :)Tobaja skrev:
sign! og det gjør ikke vondt og er ikke ubehaglig heller. :)
Jeg skal på tidelig UL i morgen er i uke 10, så er veldig spent. Er det slik at den blir utført innvendig eller kan de utføre den utvendig?Jeg er veldig tynn enda.krepsen_85 skrev:
Soul skrev:
Det er som regel alltid innvendig UL tom uke 12 :)Tobaja skrev:
sign! og det gjør ikke vondt og er ikke ubehaglig heller. :)
Jeg er helt sikker på at jeg vil ha tidlig UL. Noen sier at det ikke er vits før uke 8 og andre uke 12. Gjør ikke meg noe om det blir innvendig eller utvendig, så lenge jeg får se at alt er bra med "lille mirakel".Blue_Bubbles skrev:
Hvor bestiller man tidlig UL? Lest et sted at om man skal ha tidlig UL bør man gjøre det hos noen som er spesialister på tidlig UL ellers er det ikke noe vits... Da disse har ekstra kompetanse til å se om alt er normalt i en tidlig fase av svangerskapet.
Hva mener dere?