Tidlig ul, ingen hjerteslag... missed abortion...

Jeg opplevde akkurat dette i februar i år. Trodde jeg var 8 uker. Kom inn på tidlig ul og fikk vite at det hadde stoppet utvikle seg i ca uke 6. Ble henvist til sykehuset samme dag.
Der ble det sjekket grundige med ny ul. For å være helt sikker før de ga meg tabletter som skulle sette igang en renselsesprosess.

Er utrolig forferdelig å få en slik beskjed. Mange klemmer til deg. Håper det går bra med deg.

Jeg opplevde det samme i august, hadde medisinsk abort. Det var egentlig det verste..

Sender deg en klem.

Opplevde det samme julen i fjor. Var på tidlig ul. Utvikling hadde stoppet i uke 6, jeg skulle vært 10 uker. Sykehuset sjekket og konstaterte. Fikk først piller, men reagerte ikke på de. Endte med utskrapning. Ble først gravid 3 PP etter, men mistet i kjemisk , deretter mnd etter og nå er jeg i uke 25. Det er tøft når det stormer, men trøst deg med at du kan bli gravid!

Jeg opplevde dette i uke 12 i mai. Fosteret døde i uke 7 og symptomene var absolutt der hele tiden selv om jeg gikk i over fem uker med dødt foster. Fikk først piller som jeg oppdaget hos gynekolog at på tross av store blødninger i tre uker ikke hadde virket i det hele tatt. Endte med utskrapning i juni, 8 uker etter at fosteret døde.

Ble kjemisk gravid i syklusen etter, og syklusen etter det satt det igjen og nå er jeg gravid i uke 13 med frisk og levende baby. Har en gutt på to år fra før :)

Back
Topp