Tidlig UL igjen...

Så leit å lese at det gikk slik.
Jeg husker det var masse smerter, gørr og gris da jeg brukte cytotec for noen år siden etter en MA.
Sist da BO ble oppdaget i uke 11, så valgte jeg å vente i noen dager i håp om at kroppen ordna opp selv, og det gjorde den. Mye gørr da også, men mindre smerter.
Hadde nok valgt utskrapning når jeg tenker på det i ettertid, da blir det ikke så langvarig pluss at man blir fortere ferdig med det.
Snart blir det din tur igjen. Kanskje du få mai eller junibarn. Det er en fin tid å få baby på. Masse lykke til!

Dette var veldig trist å lese :( Jeg har ikke erfaring med utskraping, men positiv erfaring med cytotec. Fikk beskjed på sykehuset at cytotec muligens var mer vondt, men mildere mot kropp og slimhinner enn kirurgisk abort. Derigjen er nok kirurgisk mer effektivt, da det er mange som opplever at ikke alt kommer ut med cytotec.

Håper alt ordner seg til det beste, hva enn utfallet er i morgen. Masse lykke til :Heartred

Det var trist å lese :( ! Håper det går bra med deg og mannen din!

Jeg hadde MA i fjor og tok først tabletter som ikke ga ønsket effekt. Det er som andre sier litt vondt for en får magekramper. Jeg ble også kvalm.

Siden jeg skulle på fjellet en uke var det best og ta en utskrapning. Gruet meg som jeg aldri har gjort før, men når det var gjort tenkte jeg at jeg skulle gjort det med en gang. Tar ikke sånn på psyken og en blir ferdig med en gang :) lykke til videre uansett!!

Hadde utskrapning i januar etter to mislykkede cytoteck kurer. Ble lagt i narkose og våknet opp på oppvåkningen etterpå. Blødde litt samme dag og et par dager ekstra . Veldig lite smerter fysisk. Hadde uten tvil valgt det igjen.

Back
Topp