Tidlig UL igjen...

Junibarn84

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Marsboerne
VIP
Julimammaer 2016
Junibarna 2019
Kom nettopp hjem fra en tidlig UL, siden vi for to uker siden ikke fikk se hjertet slå. Så håpet vi på det denne gangen!

Dessverre fikk vi heller ikke se det denne gangen, og har fått tid til utskrapning i morgen på sykehuset. Jordmoren jeg var hos i dag sa at de mulig ville vente litt til for å se om det kanskje utviklet seg.
Siden sist UL for to uker siden har det vokst fra 2mm til 6mm, og det skulle ha vært 15mm.

Har noen av dere hat en utskrapning? Er det vondt? Kjenner jeg gruer meg til det.

Jeg har det helt fint, verre med mannen som overhodet ikke var forberedt.

Uff så trist :( det var jo ikke sånn det skulle gå. Jeg har mistet tre ganger, der to av disse har vært MA (missed abortion). Men jeg valgte cytotec begge gangene og det har fungert fint for meg. Jeg vet dessverre ingenting om utskrapning. Ønsker deg all mulig lykke. Håper spiren sitter raskt igjen ♡

Så trist å lese <3 jeg har både hatt medisinsk abort og kirurgisk abort (utskrapning) og syntes at utskrapning er mer smertefritt. Inngrepet varer i 10 minutter og du våkner med lette mensensmerter. Medisinsk abort er mere smertefullt.

Nei og nei, dette er jo utrolig trist....jeg blir litt forvirret og...det har jo vokst??

Ved utskrapning får du jo narkose, så det tror jeg ikke gjør sånn veldig vondt uten at jeg har hatt det selv. Abort med cytotech (piller som settes vaginalt) var ganske vondt, men jeg fikk smertelindring også ( bare at sykepleieren ga den for sent) . Mener at de sier at det er best med medikamentell abort fordi det ikke er sånn kjempebra å skrape på livmorslimhinnen, men det kan hende de ønsker å gjøre det siden du har kommet såpass på veg i graviditeten?

Er det ingen håp, så er det godt å få det unnagjort i hvert fall. Jeg måtte gå en uke etter konstatert BO for å se om kroppen ville abortere av seg selv ( stoppet medisinene,ICSI) og det var et sant mareritt. Kroppen ordnet ikke opp selv heller...., men jeg vet legen rådet meg til dette fordi det var det beste fysisk sett (men ikke psykisk), så han gjorde jo så godt han kunne.

Er det noe som helst håp, ville jeg selvfølgelig klamret meg til det :Heartbigred.

Huff, trøsteklem til deg. :Heartbigred

Ånei :-( så ufattelig trist :-( har ingen erfaring med utskrapning, men vil sende deg en stor klem <3 <3

Så trist å lese <3 jeg har både hatt medisinsk abort og kirurgisk abort (utskrapning) og syntes at utskrapning er mer smertefritt. Inngrepet varer i 10 minutter og du våkner med lette mensensmerter. Medisinsk abort er mere smertefullt.
Signerar denna! Du känner ingenting utom lätta menssmärtor efteråt .

Så tråkigt att detta händer dig , hoppas det går bättre nästa gång

Så leit. :( Klem <3

Tusen takk dere, det skal nok gå en eller annen gang :)

Holder dere oppdatert i morgen.

Uff, lykke til. Jeg synes også at utskrapning var bedre enn medisinsk, så det er jo enda noe. Neste gang så sitter'n hele veien! <3

Uff så trist.. jeg hadde utskrapning for 2 år siden, fikk infeksjon etter en sa.. da jeg voknet fra narkosen hadde jeg veldig menssmerter, men fikk smertestillende..

Utskrapning er så kjapt og smertefritt. Gode erfaringer med det inngrepet. Lykke til!

Uff, så trist! Neste gang må det gå!

Jeg har også hatt utskrapning, og synes å huske at det ikke var spesielt vondt. Men jeg kastet opp da jeg våknet, så mulig jeg hadde en reaksjon på narkosen eller noe. Masse lykke til videre!

Å så trist! Jeg får helt vondt. Håper det går smertefritt for deg, og at du snart får en ny liten lykke.

Huff, så trist :( Ikke for å gi deg de store forhåpningene, men de sa ingenting om at egget kunne ha gått i dvale i noen uker da? At det er derfor de ikke ser hjerte slå enda?

Huff, så trist :( Ikke for å gi deg de store forhåpningene, men de sa ingenting om at egget kunne ha gått i dvale i noen uker da? At det er derfor de ikke ser hjerte slå enda?

Jeg vet ikke, blir spennende å se hva de sier på sykehuset i morgen. Jeg er i hvertfall innstillit på at det ikke gikk vår vei.

Back
Topp