tidlig ul idag!*oppdatert!*

Gratulerer!! [:D]
Ja det ser ut som det kan bli slutten-av-desember-barn på meg også, og det er klart at ungen kommer til å være fly forbanna når den vokser til hehe [:)] Men så lenge den er frisk og rask så spiller dato ingen rolle for meg! [:D]

Ååååå så bra!!!!!! Det må ha vært godt å se tenker jeg! Masse lykke til videre nå! Kos deg [:D][:D][:D]

ORIGINAL: *Carine*

ja holder meg nok mest her, for det SKAL nemlig bli januarbaby. 01.01.11 hadde jo vært en kul dato det [:D]

Jaaa! Håper nesten at jeg føder for tidlig. Men kan nøye meg med 11.01.11. Er ikke såååå langt unna 29.;)

Så herlig!!! [:D][:D][:D]

ORIGINAL: Maanestråle

Ååååå så bra!!!!!! Det må ha vært godt å se tenker jeg! Masse lykke til videre nå! Kos deg [:D][:D][:D]

ååååå nå har jeg møtt verdens fineste lille spire... med armer og ben og hjerte og alt sammen. blir helt rørt jeg, er så magiskt!!

MEN... det kan hende jeg må forlate dere... ble nemlig flyttet en uke frem... Dvs NYTTÅRSBARN!!! kult på en måte, kjedelig på en annen. Vil ikke ha desemberbarn...kommer til å hate foreldrene sine max for dårlig planlegging[:D]

så du armer og ben???????????? [:)][:)][:)][:)]SÅÅÅ GØY...
Nyttårsbarn er ikke alle værst, jeg er født 29.12...................

Å så morro, jeg vil også se[:D]

ORIGINAL: Ønsker_oss_et_barn

Å så morro, jeg vil også se[:D]

Så morro. Godt å høre at alt stod bra til med den lille spiren

Så gøy[:D] Jeg ble satt frem på tidlig ul med sønnen min, men ble satt litt tilbake på ord.ul ..

Så utrolig bra at du fikk se et bankende hjerte[:D] Nå kan du slappe av og kose deg kjempe masse[:)]

Så deilig å fått se den lille gullklumpen der inne da!!! heldigen [:D][:D]

Så godt at alt var i orden! Herlig følelse, kan jeg tenke meg [:D]

ORIGINAL: sengepolka

ååååå nå har jeg møtt verdens fineste lille spire... med armer og ben og hjerte og alt sammen. blir helt rørt jeg, er så magiskt!!

MEN... det kan hende jeg må forlate dere... ble nemlig flyttet en uke frem... Dvs NYTTÅRSBARN!!! kult på en måte, kjedelig på en annen. Vil ikke ha desemberbarn...kommer til å hate foreldrene sine max for dårlig planlegging[:D]

så du armer og ben???????????? [:)][:)][:)][:)]SÅÅÅ GØY...
Nyttårsbarn er ikke alle værst, jeg er født 29.12...................

ja gjorde det! Er jo helt amazing at de er så ferdige allerede nå. Husker det fra sist graviditet og, da fikk jeg jo helt sjokk. Men ble helt rørt denne gangen. Er faktisk et lite vesen inni meg...Nå bare gleder jeg meg til fortsettelsen[:)]

Back
Topp