tidlig ul idag!*oppdatert!*

*Carine*

Elsker forumet
ja da fikk jeg time til tidlig ul idag! skrekkblandet fryd kjenner jeg...
men veldig kjekt siden jeg har hjemmekontor, da er det ingen som vet at jeg er borte.

åååå nå trenger jeg at alle krysser fingrene for meg. Vil ikke komme dit og ikke finne hjertelyd...ANGST!

Skal krysse alt jeg kan for deg!!!
Masse lykke til!!!!

Det går nok kjempe bra [:)][:)][:)]

håpe håpe håpe!

Krysser alt jeg har for deg, men det går nok veldig fint !!!! [:)]

krysser masse for deg at alt bare er bra[:D]
Masse lykke til[:D]

Når har du ul i dag forresten? Gleder meg til oppdatering! [:)][:)][:)]

kl 12.40. skal holde dere oppdatert... (håper med gode nyheter!!)

Lykke til[:)]

Krysser alt jeg kan[:)][:)]

ORIGINAL: SkattIMagenMin

Lykke til[:)]

Krysser alt jeg kan[:)][:)]

nydelig! ber ikke om mer enn det [;)]

ORIGINAL: Ønsker_oss_et_barn

Lykke til, Carine!!! Nå er jeg også spent!! [:)][:)][:)]

Masse lykke til!!! Det går nok kjempebra skal du se! [:)]

ORIGINAL: Jaybird

ORIGINAL: Ønsker_oss_et_barn

Signerer denne jeg[:D]

kjenner jeg er kjempespent.... [:D][:D][:D][:D][:D] fort deg hjem igjen så vi får høre.............

ååååå nå har jeg møtt verdens fineste lille spire... med armer og ben og hjerte og alt sammen. blir helt rørt jeg, er så magiskt!!

MEN... det kan hende jeg må forlate dere... ble nemlig flyttet en uke frem... Dvs NYTTÅRSBARN!!! kult på en måte, kjedelig på en annen. Vil ikke ha desemberbarn...kommer til å hate foreldrene sine max for dårlig planlegging[:D]

Så bra at alt er i orden!
Stor sjanse for at det blir en januaring forde da! Syns du kan være her også, uansett[;)].

ja holder meg nok mest her, for det SKAL nemlig bli januarbaby. 01.01.11 hadde jo vært en kul dato det [:D]

Oi, så gøy[:D]

Må være herlig å bli flyttet en uke fram uansett da[:)] Skulle ønske jeg var så heldig[;)]

Hvordan var det med førstemann da? Kom han før, på eller etter termin? Hvis han kom etter, så kanskje denne gjør det også[:)]

ORIGINAL: SkattIMagenMin

Oi, så gøy[:D]

Må være herlig å bli flyttet en uke fram uansett da[:)] Skulle ønske jeg var så heldig[;)]

Hvordan var det med førstemann da? Kom han før, på eller etter termin? Hvis han kom etter, så kanskje denne gjør det også[:)]

kom tre dager før termin...

Back
Topp