Tidlig ul idag- 12+4

Cece

Glad i forumet
Aprilbarna`15
Og der fikk vi se en bebis, gitt! Alle mål og alt er fine :-D Veldig glad nå :) Feirer med en frisørtime, har funnet en frisørsalong som bruker midler som er helt safe for gravide :-)

Så nå kan vi snart ta på storesøster "Storesøster 2015" t-skjorta og dra rundt på besøk ;-)

Gratulerer :-) deilig følelse :)) skal på ul til torsdag da er jeg 12+4.. Lignet det en liten baby?:)

Og der fikk vi se en bebis, gitt! Alle mål og alt er fine :-D Veldig glad nå :) Feirer med en frisørtime, har funnet en frisørsalong som bruker midler som er helt safe for gravide :-)

Så nå kan vi snart ta på storesøster "Storesøster 2015" t-skjorta og dra rundt på besøk ;-)
Noe spes en må tenke på ift frisør?

Ja. Det ligner på en baby. Var i går. fikk bekreftet at jeg var 11 + 5. Og det var virkelig en liten baby jeg så :-D kjempe kjekt

Ja, nå er det en mini-baby :-D kunne telle fingrene på ene hånden :)

Alle frisørbehandlinger skal vel egentlig være safe, men jeg får liksom en dårlig magefølelse når det stinker kjemikalier... Denne salongen bruker produkter helt fri for amoniakk og parabener, og fargen luktet ikke sterkt :) Ellers kan jo håret reagere annerledes pga hormonene, men her gikk det ganske greit :)

Back
Topp