Tidlig ul i Trondheim

tapptapp

Forelsket i forumet
Noen som vet hvor man bestiller det? Å hvor tidlig?

Dersom du ikke har henvisning fra lege, tror jeg bl.a Medicus er tingen. Ligger ved Trøndelag Teater. Koster vel rundt 800 kr om jeg ikke husker feil.

Men det er jo så lenge til:p

ORIGINAL: turteldue

om jeg hadde vært deg så hadde jeg bestilt til uke 8... :)

Enig[:)] Var på UL i uke 8 forrige sv.skap og kunne da se en liten bamsemums[:)]

Jeg ville ta tidlig ul siden jeg fikk en blødning. Men fikk beskjed om at det ikke var vits før jeg var 7-8 uker på veg, siden de ikke så om det var liv før det. Men vet, det føles som evigheter til..

jeg har også lyst på tidlig UL, og vurderer å bestille på Medicus til uke 8-9. Aner ikke hva prisen er for en vanlig UL, men for 3d var det 1300 kr for tre år siden i allefall[8D]

Jeg er så "heldig" (hadde nok kunnet tenkt meg å være foruten, men slik gikk det nå sist) at jeg blir henvist til tidlig UL. skal til legen på torsdag for å be om henvisning. Det hørtes ut på sykehussekretæren at jeg antagelig må på Medicus og det er helt greit. De var kjempeflinke der, ble veldig godt tatt vare på med den beskjeden jeg fikk. Bestiller nok UL til når jeg nærmer meg uke 8, for da kan samboeren min være med :)

Back
Topp