Tidlig UL i morgen!

klatremusa

Elsker forumet
Augustlykke 2015
Junibarna 2019
Snøkrystallene2021❄️
I morgen kl 09.00 er det min tur til å se om det skjuler seg et lite magetroll der inne!
Veldig spent og alt føles veldig uvirkelig enn så lenge- håper selvfølgelig på et bankende hjerte :)

Til dere andre som alt har tatt tidlig UL- hvor lang tid tar selve undersøkelsen?

Har beregnet at jeg er 7+3 i morgen :)

Jeg var på UL forrige mandag, var da ifølge legens vurderinger i overkant av 6 uker på vei, men sa jeg skulle ta dette med en klype salt da jeg etter egne beregninger var 7+0. Fikk da se et bankende hjerte, og fra jeg kom inn til jeg gikk ut tok det vel knappe 20 minutter :)
Skal på ny UL i morgen, veldig spent på hva jeg får se da..:)

Jeg er 6+1 i dag, så da blir jeg 6+6 på UL:) tror jeg fikk siste timen hun hadde før jul, for jeg skal kl 19.15:p

oi! d var sent! blir sikkert forferelig å sitte på pinebenken såå lenge hehe :) du får holde deg opptatt den dagen så tiden går raskere :)

Jeg var på UL forrige mandag, var da ifølge legens vurderinger i overkant av 6 uker på vei, men sa jeg skulle ta dette med en klype salt da jeg etter egne beregninger var 7+0. Fikk da se et bankende hjerte, og fra jeg kom inn til jeg gikk ut tok det vel knappe 20 minutter :)
Skal på ny UL i morgen, veldig spent på hva jeg får se da..:)

Du får oppdatere oss :)

oi! d var sent! blir sikkert forferelig å sitte på pinebenken såå lenge hehe :) du får holde deg opptatt den dagen så tiden går raskere :)
Ja, det blir nok en lang dag:P og litt klønete når det er midt i leggetiden til lillegutt... Blir nok en dag med juleshopping tenker jeg, fri fra jobb både jeg og mannen, og så sender vi lillegutt i bhg:-)

Woohoo, så gøy:-) gratulerer så mye med bankende hjerte:D

Gratulerer, det var herlig følelse :)

Back
Topp