Tidlig ul i morgen.. :/ :)

MissV

Forelsket i forumet
Huff i morgen er dagen... Vet ikke helt hva jeg tenker om den. Tenker at det egentlig ikke er noe der. Kanskje jeg bare at innbilt meg alt sammen?! Hva om jeg endelig får se et bankende hjerte? Gruegleder- kanskje mest gruer.. Hjelpes..

Masse lykke til i morgen! Hvor mange uker er du nå? Det går nok kjempe bra, men skjønner du gruer deg litt, det gjorde jeg også :)

I morgen vil jeg være 8+4. Sist jeg var der var jeg 4+4 og da kunne hun ikke se noen ting, annet enn at det var antydning til aktive slimhinner... Vet ikke om det er vanlig å ikke se noe så tidlig, det sa hun ingen ting om. Dagen i morgen på jobb kommer til å gå så sakte!!!!

I morgen vil jeg være 8+4. Sist jeg var der var jeg 4+4 og da kunne hun ikke se noen ting, annet enn at det var antydning til aktive slimhinner... Vet ikke om det er vanlig å ikke se noe så tidlig, det sa hun ingen ting om. Dagen i morgen på jobb kommer til å gå så sakte!!!!
Det er helt vanlig å ikke se noe så tidlig :) Jeg var på første ul 4+0, og det eneste hun så var at slimhinnene var veldig tykke å fine, som de skal være ved graviditet.. Hun sa at alt var helt normalt. Så da vil jeg tro det er normalt ved 4+4 også, å ikke se noe :)
Lykke til i morgen. Regner med du får se en liten krabat med bankende hjerte :D

Takk for oppmuntrende ord! Håper på et bankende hjerte, samtidig så er det for godt til å være sant- siden veien dit skulle være så mye mer vanskelig enn det viste seg å bli..

Masse, masse lykke til!! :)

Back
Topp