Tidlig UL i morgen, herlig herlig!

Enitram

Forelsket i forumet
Augustlykke 2015
Gleder meg som en liten unge, er ganske så sikker på at alt er som det skal og gleder meg til å se den lille. Gleder meg til å kanskje forstå at det faktisk er noe inni der, et liv, min kommende sønn eller datter. Merkelig.

Timen er kl 1100 og vi skal begge to, fantastisk å dele dette.

Er 7+2 i morgen og håper det blir stående eller at jeg er lenger på vei :)

Gleder meg som en liten unge, er ganske så sikker på at alt er som det skal og gleder meg til å se den lille. Gleder meg til å kanskje forstå at det faktisk er noe inni der, et liv, min kommende sønn eller datter. Merkelig.

Timen er kl 1100 og vi skal begge to, fantastisk å dele dette.

Er 7+2 i morgen og håper det blir stående eller at jeg er lenger på vei :)
Så koselig at han også får sett :) lykke til :D

Masse lykke til:) Det er alltid spesielt med det første synlige møtet med den inni magen<3

Tusen takk dere :) Ja, det er helt merkelig dette her. Bare å skrive sønn eller datter, da er man liksom voksen.... Jeg er jo 30 år gammel, så jammen på tide å føle seg som voksen.

Alt er tipp topp med den lille bønna, alt er normalt :) Hjertet slo som bare det og fikk også se og høre lyden av hjerteslagene, det var veldig spesielt og jeg vil egentlig bare tilbake og høre mer <3

10846950_10152829505495033_697029245_n.jpg

Bare et lite spørsmål fra en uvitende førstegangs gravid: er det vanlig å ta ul så tidlig? Tar man da privat? Jeg er 7+4 nå og har kun vært til samtale med lege én gang og fikk da beskjed om at første ul var i uke 18. Synes det er fryktelig lenge til!

Dette var privat og ene og alene fordi jeg er utålmodig og ville se liv med egne øyne. Jeg bøyer meg i støvet for de som klarer å vente til uke 17-20 med OUL.

Noen får tidlig UL dekket av ulike årsaker, men ved ordinære ukompliserte svangerskap er ikke det praksis.

Anbefaler virkelig å bestille tidlig UL om man har mulighet, det var helt fantastisk å se og høre det bankende hjertet i den lille bønna <3 Og helt priceless og se mannen sin reaksjon da han hørte hjerte slå.

Spørs om vi også må litt tidligere uansett, siden kjæresten min er borte på jobb fire uker i slengen, og når jeg er i uke 18 er han ute på jobb. ;-)

Spennende å se!

Gratulerer! Ble terminen stående?

Tusen takk dere :) Ble satt noen dager tilbake, fra 7+2 til 6+5. Men jeg holder fast på den terminen som er satt frem til ordinær ultralyd, det er den alle forholder seg til uansett. Jeg har planer om iallefall en UL til før det, om ikke det blir flere :P

Det er utrolig hvor mye enklere det er å spy når man har hørt hjerteslagene...

Back
Topp