Tidlig ul i dag!

Gratulere så mye, for en lykke!!

Fortell, fortell: hvordan er svangerskapet annerledes nå sammenliknet med før? Mye symptomer?

Denne gangen har jeg vært mye mer dårlig! Det starta for ca ei uke siden, og jeg kjenner at kvalmen er stiiiiigende sist var jeg ikke kvalm en dag engang
Jeg er mye mer trøtt denne gang, og slutter endel med svimmelhet.
Jeg føler meg allerede veldig gravid, og er veldig oppblåst. Arbeidsbuksene er trange nå!
Jeg har avsmak på mye mat og drikke. Får omtrent berre i meg appelsinjuice og frukt!
 
Jeg valgte å ta privat UL i dag!
Og gjett om jeg var nervøs!
Jeg var helt kvalm! Og klarte nesten ikke å prate når jeg kom inn...

Jeg er 7+4 i dag, og var så spent på hva som møtte oss!


Men det gjekk jo så bra!
Et nydelig bankende hjerte....






Og like bak....




ET TIL!!!


Ikke berre et bankende hjerter, men TO!!!!! ❤️

Spirene blei målt litt ulikt, men nå hadde hun kun utvendig ul, og det øverste/bakerste fosteret var vanskelig å måle, pga skygger fra forranliggende morkake... Tv.1 blei målt til 10 mm (7+0) og Tv.2 ble målt til 12 mm (7+3), men hun mente at vi ikke skulle bekymre oss for ulike mål nå, pga de altfor dårlige bildene hun fikk.
Vi et henvist til KK for videre oppfølging av et tvillingsvangerskap!!!
Det kunne også se ut som tvillingene har hvert sitt anlegg, altså hver sin fostersekk og hver sin morkake, og det er jo positivt!

Herlighet, vi er helt i sjokk enda, men samtidig har vi begynt å innse at vi er ekstremt heldige!!
For en dobbel lykke da!!! ❤️❤️

Herlighet så gøy da! :D Gratulerer med dobbel lykke! Det blir spennende å følge deg videre :)
 
Back
Topp