Tidlig UL i dag

Tikka87

Glad i forumet
Sensommerbarna 2016
Septemberlykke 2016
Da har vi vært på tidlig UL, og vi fikk se en nydelig bitte liten klump med et bankende hjerte ❤ Helt fantastisk! Hun mente jeg var ca så langt som jeg trodde. Ca 6+4. Og hun tok faktisk ultralyden på magen, ikke innvendig! Er så lykkelig :)

Vedlegg

• 1452159200696.jpg
    1452159200696.jpg
    54 KB · Visninger: 67
Ja :D heldig du :p 9 uker i dag jeg så noen uker siden vi var på ul sist. Og der klør i fingrene etter å bestille en ny nå :p men vi har en time 3 februar men er såååå lenge til :hilarious:

Ja :D heldig du :p 9 uker i dag jeg så noen uker siden vi var på ul sist. Og der klør i fingrene etter å bestille en ny nå :p men vi har en time 3 februar men er såååå lenge til :hilarious:

Å, kjedelig med den ventingen! Får håpe ukene går fort ;)
Vi skal på en ny i uke 12. Det er jo 6 uker til. Føles ut som en evighet! Hehe.
Fikk du høre hjertelyden på den ultralyden du var på i uke 6?

Nei fikk bare se. Ho sa det at det kunne være så stor påkjenning å høre det så tidlig, så ho ville ikke det :) gjorde dere?

Nei fikk bare se. Ho sa det at det kunne være så stor påkjenning å høre det så tidlig, så ho ville ikke det :) gjorde dere?

Hun prøvde å la oss få høre. Men det gikk ikke. Jeg ble litt bekymret da, men hun sa det ikke var noe å bekymre seg for. For det var tross alt på magen. Ikke innvendig. Så gleder meg til å høre neste ultralyd :) Men fikk tydelig se hjerteslagene ❤

Ja jeg også :D men uansett fantastisk å bare se det :) hengt opp bilde på kjøleskapet her sammens med jenta mi ❤️

Jeg hadde innvendig ul i uke 7, fikk da høre hjertelyden også <3 Fantastisk <3

Ååh, så koselig.. lurer på om jeg må bestille tidlig ultralyd jeg også.. ☺

Utrolig koselig! Og det ble liksom litt mer virkelig for mannen min også, når han fikk se et bankende hjerte :)
Vi booket en time til i uke 12 vi.
Hvor mange uker er du?

Utrolig koselig! Og det ble liksom litt mer virkelig for mannen min også, når han fikk se et bankende hjerte :)
Vi booket en time til i uke 12 vi.
Hvor mange uker er du?

Det kan jeg tenke meg til. Jeg er 10 uker idag ☺ fikk brev om at jeg skal på OUL 3. Mars... det er lenge til de :/

Back
Topp