Tidlig UL i dag

Kneslepipp

Liker forumet
Aprilbarna`15
Var på tidlig UL i dag, og legen fant 2 fostersekker, men ingen foster. Så da er det mulig en abort på gang, tvillinger, eller et barn inni der. (5+4 idag).
Skulle tilbake om en uke, men måtte utsette til 8.september pga Kretatur :-)
Så kan alle bare krysse fingrer og tær for at det er liv inni der ?!?!

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Selvfølgelig :-) Skal krysse det som er å krysse for deg!

6. April 2013
7. April 2015

Krysser alt som krysses kan for deg :D

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Ingen foster i noen av dem eller bare i den ene? Jeg var på ul da jeg var 6+2,og da fant han to fostersekker. Den ene var d liv i og den andre tom. Var tilbake i går,og da fant vi ut at d bare var én :) Var visst ikke så sjeldent at d var to fostersekker,og kun et foster. Men jeg krysser alt jeg har for at du har tvillinger :) D er tidlig å se,så d er fullt mulig d er to :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Krysser alt!! Mente han at det skulle være mulig og se foster selv om det var så tidlig? De er jo veldig små da :)

Krysser alt!! Mente han at det skulle være mulig og se foster selv om det var så tidlig? De er jo veldig små da :)

Nei, han sa det var ikke vits å leite noe mer fordi det var så tidlig at det var ikke vits..
men om 1 uke så kunne man se noe :-)

Da jeg var 6+0 og på ultralyd så klarte vi ikke å se noe annet enn plommesekken. Så krysser fingrer og tær for deg at det er masse liv!;)

<3 Gutt feb.12 <3
<3 nr.2 ventes 08.04.15 <3

Ingen foster i noen av dem eller bare i den ene? Jeg var på ul da jeg var 6+2,og da fant han to fostersekker. Den ene var d liv i og den andre tom. Var tilbake i går,og da fant vi ut at d bare var én :) Var visst ikke så sjeldent at d var to fostersekker,og kun et foster. Men jeg krysser alt jeg har for at du har tvillinger :) D er tidlig å se,så d er fullt mulig d er to :)

Ingen i begge, og helt likt utviklet, så derfor kanskke tvillinger. men veldig vanlig med to sekker, men kun liv i den ene..
SPENT!

Nei, han sa det var ikke vits å leite noe mer fordi det var så tidlig at det var ikke vits..
men om 1 uke så kunne man se noe :)

Da håper jeg du vil få se to små bankende hjerter neste gang :)
Sa han noe om at magen var blitt så stor allerede?

Dette blir spennende :) Gleder meg til å høre hvordan d går om en uke :)

Ja, det kunne ha noe sammenheng mente han og sa at den var fiiin :-D hehe :-) :-)

Du får ta nytt bilde så vi får se;)
Blir spennende å se om det er tvillinger da;)

<3 Gutt feb.12 <3
<3 nr.2 ventes 08.04.15 <3

Back
Topp