Tidlig UL i dag

Gull2 i magen

Flørter med forumet
I dag var vi på tidlig UL. Vi var på dette med storebror også, og synes det er fint å vite at det faktisk er liv inni der! Og det var det i dag!! H*n turna og sprella og alt var fint. Hjertet dunket som det skulle og vi er bare så happy! Det var helt fantastisk å se!! Nå skal vi nyte ferien og kose oss og bare glede oss til det som kommer!! ❤️

I mitt første svangerskap fant de en muskelknute i livmoren, og jeg ble fulgt opp for den. Den skapte ingen problemer, men de passet på i tilfelle! Den er der fortsatt, så vil nok bli fulgt opp denne gangen også. Hun på tidlig UL i dag trodde ikke den ville skape problemer denne gangen heller! Men det betyr at jeg får mange ekstra UL'er!!
Noen andre som har hatt det?

Ååå, så fin!! Gratulerer med vel overstått UL! :D Vet dessverre ikke noe om muskelknuter, men det går nok helt sikkert fint denne gangen også :D

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Så fint og klart bilde! Søte lille inni der da, koselig:) Jeg skal i morgen tidlig:)

Takk dere! Fikk med bilder på en minnepinne, og fikk faktisk med videoer også! Gøy å se spira røre på seg!! ❤️

Sent from my iPhone using BV Forum

image.jpg

Back
Topp