Gull2 i magen
Flørter med forumet
I dag var vi på tidlig UL. Vi var på dette med storebror også, og synes det er fint å vite at det faktisk er liv inni der! Og det var det i dag!! H*n turna og sprella og alt var fint. Hjertet dunket som det skulle og vi er bare så happy! Det var helt fantastisk å se!! Nå skal vi nyte ferien og kose oss og bare glede oss til det som kommer!!
I mitt første svangerskap fant de en muskelknute i livmoren, og jeg ble fulgt opp for den. Den skapte ingen problemer, men de passet på i tilfelle! Den er der fortsatt, så vil nok bli fulgt opp denne gangen også. Hun på tidlig UL i dag trodde ikke den ville skape problemer denne gangen heller! Men det betyr at jeg får mange ekstra UL'er!!
Noen andre som har hatt det?
I mitt første svangerskap fant de en muskelknute i livmoren, og jeg ble fulgt opp for den. Den skapte ingen problemer, men de passet på i tilfelle! Den er der fortsatt, så vil nok bli fulgt opp denne gangen også. Hun på tidlig UL i dag trodde ikke den ville skape problemer denne gangen heller! Men det betyr at jeg får mange ekstra UL'er!!
Noen andre som har hatt det?