Tidlig UL, hvor?

Albolina

Betatt av forumet
Sommerfuglene 2017
Dere som har bestilt/ vært på tidlig ul, hvor gjorde dere dette? Privat, eller ble dere henvist fra fastlegen? Er så utrolig lang ventetid hos gyn her i byen, så tenker at hvis fastlegen skal henvise meg, får jeg ikke time før etter jul ;)

Eg bestilte privat ;)

Her blir vi ikke henvist til tidlig UL med mindre det er risikosvangerskap, så vi tar privat:)

Siden jeg tar TUL kun fordi jeg er nysgjerrig så har jeg bestilt privat :)

Jeg har bestilt privat :) går bare av rein nysgjerrighet og behov for å se den lille

Hva koster privat TUL? Det er vel kun offentlig som er "gratis"?
Kommer an på hvor du bor og hvor du går.
Hvis du går privat, altså til klinikk eller spesialist uten offentlig avtale (og uten henvisning) så ligger det på 1000-1500 rundt her.
Men har du henvisning eller "rett" til TUL så er det gratis - egenandel på omkring 3-400kr.

Jeg har bestilt privat mens jeg venter på svar fra henvisning fra fastlegen. Klarer ikke vente helt til jeg får den timen. Må vite før det at det er hjerteaktivitet.

Bestilt privat...var på tul i uke 7 og tenker jeg skal ta en i uke 11 -12 også. Betaler 1000 kr. Tar ultralyd hos jordmor jeg skal gå til kontroller hos :)

Her har legen min ultralyd, men tror ikke jeg blir å benytte meg av det, selv om han sa at jeg måtte bare komme igjen, omså bare for ultralyd :)

Her har legen min ultralyd, men tror ikke jeg blir å benytte meg av det, selv om han sa at jeg måtte bare komme igjen, omså bare for ultralyd :)
Heldig :)

Gyn som fulgte meg opp før svangerskapet, har satt meg opp til TUL, fordi jeg spurte om han kunne ;-)

Back
Topp