Beckymams Just keep swimming Februarlykke 2015 Marsmellows-15 11 Jul 2014 #1 Dere i Oslo og omegn som har tatt tidlig ul, hvor har dere gjort det? Sent from my iPad using BV Forum
Dere i Oslo og omegn som har tatt tidlig ul, hvor har dere gjort det? Sent from my iPad using BV Forum
Gull2 i magen Flørter med forumet 11 Jul 2014 #2 Med storebror tok vi det på Majorstuaklinikken i Oslo, hos dr Trolle! Var veldig fornøyde da! Denne gangen tok vi i Bergen (bor der)! Sent from my iPhone using BV Forum
Med storebror tok vi det på Majorstuaklinikken i Oslo, hos dr Trolle! Var veldig fornøyde da! Denne gangen tok vi i Bergen (bor der)! Sent from my iPhone using BV Forum
Bella75 Gift med forumet Februarlykke 2015 Marsmellows-15 11 Jul 2014 #3 Forrige gang tok vi hos dr Trolle ja.
Squishy Elsker forumet Septembermødre <3 Februarlykke 2015 11 Jul 2014 #4 Har bestilt time på Oslo City vi Sent from my iPad using BV Forum
Beckymams Just keep swimming Februarlykke 2015 Marsmellows-15 11 Jul 2014 #5 Takk for svar! Kjenner jeg har behov for en sjekk snart, sånn at jeg kanskje kan slappe av litt Sent from my iPad using BV Forum
Takk for svar! Kjenner jeg har behov for en sjekk snart, sånn at jeg kanskje kan slappe av litt Sent from my iPad using BV Forum