Tidlig ul hos volvat i uke 11

Tinkiwinky1990

Elsker forumet
Ææææh! Da har jeg gjort det. Bestilt meg time til tidlig ul hos volvat på Hamar, gynekolog Lars Meyer.
Det koster flesk, men jeg er villig til å punge ut for å vite om alt er bra med lille :-)

Noen som har erfaringer fra volvat på Hamar eller volvat generelt? Hvor mye koster ca. timen for tidlig ul? Har fått time neste uke, da er jeg 11 uker på vei :-) synes det er lenge å vente på oul som er i september :-p

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg var der sist gang, hos Mr. Meyer himself. Han er veldig flink, men litt sær for min smak. Men, han kan jobben sin og kunne nok gjort det i blinde. Fikk med cd med bilder og film :) Det er ganske dyrt der, mener å huske rundt 1200kr?

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Jeg var der sist gang, hos Mr. Meyer himself. Han er veldig flink, men litt sær for min smak. Men, han kan jobben sin og kunne nok gjort det i blinde. Fikk med cd med bilder og film :) Det er ganske dyrt der, mener å huske rundt 1200kr?

Hva mener du med sær? He he :-) tok du noen blodprøver etc? Og innvendig eller utvendig ul? Nå ble det mye spørsmål her, men takk for tilbakemeldingen. :-)

Ikke vært der. Men der jeg kansje har tenkt å ta koster det 1400,- så får du cd med bilder og filmer.
og utskrevet de beste bildene på fotopapir. Det er på Lysaker i bærum.

Hva mener du med sær? He he :-) tok du noen blodprøver etc? Og innvendig eller utvendig ul? Nå ble det mye spørsmål her, men takk for tilbakemeldingen. :-)

Det kan hende det er jeg som er sær altså ;) Innvendig UL, men det var i uke 7+4 da. Ingen blodprøver, det gjør fastlegen. Er det innvendig så får du stort forkle og jeg tror ikke han så underlivet mitt en eneste gang mens jeg var der :P Sikta og traff, gjort det før :P Veldig koselig kar altså, bare litt annerledes humor enn meg mener jeg å huske.

Det kan hende det er jeg som er sær altså ;) Innvendig UL, men det var i uke 7+4 da. Ingen blodprøver, det gjør fastlegen. Er det innvendig så får du stort forkle og jeg tror ikke han så underlivet mitt en eneste gang mens jeg var der :P Sikta og traff, gjort det før :P Veldig koselig kar altså, bare litt annerledes humor enn meg mener jeg å huske.

Åja :-) He he :p

Ikke vært der. Men der jeg kansje har tenkt å ta koster det 1400,- så får du cd med bilder og filmer.

Jeg var på ultralydklinikken på tirsdag.utrolig flink han som driver det. Men nå får man ikke noe cd med bilder å filmer lenger, Nå er det minnepenn han bruker :) jeg fikk med 2 bilder som han skreiv ut,også fikk jeg noen bilder å en liten filmsnutt på minnepennen :)

Der har jeg vært også. Lyst å dra dit igjen om det er ledig :D

❤️Termin 17.jan.15❤️

Jeg var på ultralydklinikken på tirsdag.utrolig flink han som driver det. Men nå får man ikke noe cd med bilder å filmer lenger, Nå er det minnepenn han bruker :) jeg fikk med 2 bilder som han skreiv ut,også fikk jeg noen bilder å en liten filmsnutt på minnepennen :)

Tror du får mer i uke 26-30. Fikk en hel haug av bilder og filmsnutter når jeg var det i uke 27 (tror jeg :P)

Men ja, leste at han hadde gått over på minnepenner :)

❤️Termin 17.jan.15❤️

Hehe, ja dette var i 2011, så det er vel lenge siden det nå ;)
Edit: Ser nå at dette gjaldt ultralydklinikken, men det gjelder sikkert Meyer også. ;)

Hvor holder den klinikken til? ;-) hvor langt er du på vei forresten? :-) lurer på om jeg får sett noe spess i uke 11 nemlig :p

Hvor holder den klinikken til? ;-) hvor langt er du på vei forresten? :) lurer på om jeg får sett noe spess i uke 11 nemlig :p

På Lysaker torg! Veldig lett å finne frem:) 13+1 nå. Jeg kunne faktisk ønska jeg venta en uke eller to til,så hadde vi kanskje fått sett litt mer, men var utrolig deilig å se at alt sto bra til med den lille da:) lille nurket mitt var så sjenert,at vi kun så bakhodet,ryggen og rompa:p hihi.

Tror du får mer i uke 26-30. Fikk en hel haug av bilder og filmsnutter når jeg var det i uke 27 (tror jeg :p)

Men ja, leste at han hadde gått over på minnepenner :)

❤️Termin 17.jan.15❤️

Ja,det stemmer:) var der så sent som i uke 33 med veslemor,da fikk jeg flere bilder å filmer. Var lissom ikke så veldig masse å se nå,Borsett fra at alt så bra ut da:D

På Lysaker torg! Veldig lett å finne frem:) 13+1 nå. Jeg kunne faktisk ønska jeg venta en uke eller to til,så hadde vi kanskje fått sett litt mer, men var utrolig deilig å se at alt sto bra til med den lille da:) lille nurket mitt var så sjenert,at vi kun så bakhodet,ryggen og rompa:p hihi.
Ja jeg også, men ingen ledige timer før lang utti august :-( så derfor jeg tok meg tid til en time nå til uka da nurket er 11 uker :-) ønsker bare å se at alt er bra og at hun/han fortsatt har et bankende hjerte :-) synes det er aaaalt for lenge til oul i september :-p

Ja jeg også, men ingen ledige timer før lang utti august :-( så derfor jeg tok meg tid til en time nå til uka da nurket er 11 uker :) ønsker bare å se at alt er bra og at hun/han fortsatt har et bankende hjerte :) synes det er aaaalt for lenge til oul i september :p

Skjønner du vil se lille nurket før september altså,er jo forsatt noen mnd til det. Å for oss gravide virker det som en evighet til:p Hehe. Ja det var veldig godt å se at alt stod bra til. sprella og herje rundt inni der:D hihi

Skjønner du vil se lille nurket før september altså,er jo forsatt noen mnd til det. Å for oss gravide virker det som en evighet til:p Hehe. Ja det var veldig godt å se at alt stod bra til. sprella og herje rundt inni der:D hihi
Ja det er jo en evighet :-o men har sett et hjerte banke tidligere så håper det gjør det fortsatt :-) gode sjangser for det :-D

Back
Topp